اخبار بروجردلرستان

رشته‌های تخصصی پزشکی در لرستان افزایش می‌یابد

روزهای بروجرد– رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش رشته‌های تخصصی پزشکی در این استان، از ارتقای امکانات فیزیکی دانشکده‌های علوم پزشکی در لرستان خبر داد.

بهرام دلفان در گفت و گو با مهر با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه پزشکی در پنج رشته توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: برنامه ما افزایش این رشته‌های تخصصی در استان است.

وی با اشاره به پیش بینی ایجاد زیرساخت‌ها در این رابطه، عنوان کرد: همچنین تکمیل و افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی در استان یکی دیگر از برنامه‌های در دست اجرا در این راستا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به برنامه ریزی برای تکمیل یک خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفره در استان، بیان داشت: همچنین کتابخانه مرکزی و آمفی تئاتر دانشگاه نیز که در دست اجرا هستند پیشرفت خوبی دارند.

دلفان، ادامه داد: در شهرستان‌هایی مانند بروجرد و دورود که خوابگاه دانشجویی نداریم، ساختمان دانشکده‌ها نیز استیجاری است باید اقدامات لازم برای ارتقای این شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ دانشکده علوم پزشکی در سراسر استان لرستان، گفت: به دنبال ارتقای امکانات فیزیکی این دانشکده‌ها در استان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر افزایش تعداد اساتید در این دانشکده‌های استان است، تصریح کرد: گسترش ابزارهای مورد نیاز دانشجویان در بیمارستان‌ها یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر است.

دلفان با بیان اینکه اغلب فارغ التحصیلان ما نیز جذب می‌شوند، افزود: برنامه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حوزه آموزش، ایجاد رشته‌های جدید دانشگاهی در استان است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close