اخبار بروجرد

راه‌اندازی بخش ویژه پژوهشگران در کتابخانه استاد آیتی بروجرد

روزهای بروجرد- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از راه‌اندازی بخش ویژه پژوهشگران در کتابخانه استاد آیتی بروجرد خبر داد.

ََ

به گزارش ایلنا ، سیدسجاد راستخانه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اشاره به نقش کتابخانه‌های عمومی در رونق اقتصادی، اظهار داشت: در سال‌های گذشته کتابخانه‌های عمومی بیشتر به خدمات امانت کتاب و سالن‌های مطالعه پرداختند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر رویکرد کتابخانه‌های عمومی تغییر کرده و به پایگاه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: بخشی از این عملکرد، ایجاد فضای رونق به کسب و کارهای کوچک و دانش بنیان است.

راستخانه کتابخانه‌های عمومی را از جمله سازمان‌هایی دانست که به واسطه ارتباط مستقیم با جامعه، مسائل و چالش‌ها را رصد می‌کند و  عنوان کرد: با توجه به فضاهای موجود در کتابخانه‌های عمومی لرستان و استفاده عموم از این مراکز، فرصتی مغتنم برای توسعه کسب و کارهای کوچک و اجتماع‌سازی ایده‌های کارآفرینان است.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با بیان اینکه راه‌اندازی بخش‌های جانبی کتابخانه‌های عمومی حرکت در مسیر توسعه کسب و کارهای کوچک است، افزود: در زیست‌بوم جدید کتابخانه‌ها خدمات جدیدی از جمله اتاق‌های وی آی پی ویژه پژوهشگران که از مطالبات مردمی است، در نظر گرفته شده و اولین اتاق ویژه پژوهشگران استان لرستان در کتابخانه استاد آیتی بروجرد افتتاح می‌شود.

راستخانه افزود: تجهیزات مورد نیاز برای اتاق پژوهشگران به زودی خریداری و در کتابخانه عمومی استاد آیتی بروجرد مستقر خواهد شد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close