اخبار بروجرد

دو و میدانی بروجرد نگین زاگرس است

روزهای بروجرد- رییس هیات دو و میدانی لرستان با بیان اینکه دو و میدانی بروجرد نگین زاگرس است، گفت: با همدلی این دو و میدانی را به جایگاه اصلی خود باز می گردانیم.

به گزارش برنا؛ سیاوش سپهوند در بازدید سرزده از هیات دو و میدانی و زیرساخت های ورزش شهرستان بروجرد به خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه های چهار ساله هیات استان، حضور و بازید از هیات‌ها و زیرساخت‌ها و بررسی و مشکلات شهرستان ها می باشد که امروز از هیات دو و میدانی شهرستان بروجرد بازدید کردیم.

وی با اشاره به اینکه هیات بروجرد با همدلی به جایگاه اصلی خود برمی‌گردد، افزود: این هیات پتانسیل لازم را برای پیشرفت و بازگشت به جایگاه اصلی خود دارد.

رییس هیات دوومیدانی  لرستان تصریح کرد: رشته دو و میدانی سمبل علمی بودن ورزش لرستان در بروجرد نهفته است و دو و میدانی بروجرد در کشور شناخته شده و بزرگان موفقی با افتخار آفرینی تحویل ورزش کشور شده است.

سپهوند بیان کرد: جلسات متعددی با مدیر صنعت و معدن و تجارت شهرستان بروجرد برگزار شد و به دنبال جذب اسپانسر برای هیات دوومیدانی شهرستان هستیم.

وی تاکیدد: مصوباتی همچون برگزاری مسابقات استعدادیابی طرح من پیروز هستم در دو بخش پسران و دختران در شهرستان بروجرد، تبادل نظر راجع برگزاری مسابقات لیگ شهرستان و استان و اختصاص اقلام تخصصی از جمله نیزه، دیسک، وزنه و تخته استارت به شهرستان بروجرد از جمله این مصوبات بود.

سپهوند با اشاره به اینکه هیات دو و میدانی شهرستان بروجرد از پیشکسوتان و بزرگان و تمام مربیان در دو حوزه دختران و پسران استفاده خواهدکرد، یادآور شد: امیدواریم هرچه زودتر دو و میدانی بروجرد به تولید ورزشکار تبدیل شود و از چشمه جوشان استعداد این شهرستان بهره مند شویم.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close