اخبار بروجرد

بروجردی: آسیب به خانه‌ها و جاده‌های روستایی بروجرد/ ۲۰۰ واحد تخریب کامل شد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آسیب جدی به واحدها و جاده های روستایی، گفت: در جریان سیلاب اخیر ۲۰۰ خانه روستایی تخریب کامل شد.

به گزارش مهر، علاالدین بروجردی در جمع خبرنگاران، با اشاره به خسارت‌های سیلاب در شهرستان بروجرد، شرایط ویژه پلدختر و معمولان آنقدر سخت بود، طبیعی است که نگاه به جاهای دیگر که به این میزان دچار آسیب نیستند به طور طبیعی انجام نمی‌شود، اظهار داشت: روز گذشته چندین روستا را بازدید کردیم و داخل شهر بروجرد و آسیب‌های وارد شده را بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه آب وارد خیلی از خانه‌های روستایی شده است، عنوان کرد: زندگی مردم متلاشی شده، وضعیت بسیار بدی دارند، برخی از واحدها تخریب شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه با مسئولان ذی ربط، گفت: در منطقه «کلهر» راه روستایی نشست کرده است، در بروجرد – آبسرده رانش زمین را داشته ایم، دو کیلومتر از این منطقه را شکاف برداشته و زمین رانش کرده است.

بروجردی با بیان اینکه پل‌های زیادی تخریب شده است، افزود: راه ارتباطی روستاها با همین پل‌ها است، در تنگه «محمد حاجی» به حجم عظیمی زمین دهن باز کرده است، در مناطق مختلف دیگر نیز مشکلات زیادی داریم و حجم آب موجب شده که عملاً پل‌ها از بین رفته است.

وی با تقدیر از نیروهای مسلح مانند ارتش و سپاه، تصریح کرد: با امکانات مهندسی ویژه ای که نیروهای مسلح در اختیار دارند، اقدام به برقراری ارتباطات کرده اند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از مشکلات ما مربوط به روستاها بوده، حدود ۱۰ هزار هکتار زمین کشاورزی زیر آب رفته است، ضررهای زمین‌های کشاورزی خیلی نگران کننده است، در سطح روستاها ۲۰۰ واحد روستای تخریب کامل شده است، هزار و ۴۰۰ واحد تعمیراتی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close