لرستان

توقیف ۶۸ دستگاه خودروی شوتی در خرم‌آباد

روزهای بروجرد– فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف ۶۸ دستگاه خودروی شوتی در این شهرستان خبر داد.

تسنیم: سرهنگ نبی‌الله قاسمی اظهار داشت: طرح برخورد با خودروهای قاچاق‌بر در تداوم طرح‌های امینت‌بخش در سطح شهر و محورهای مواصلاتی این شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ۶۸ دستگاه خودروی تغییر وضعیت موسوم به شوتی که با رانندگی‌های مخاطره‌آمیز باعث ایجاد بی‌نظمی و خطر در سطح جاده‌ها شده بودند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: رانندگان فقط در مواقع ضرورت و به‌هنگام معیوب ‎‌شدن یا از بین رفتن بعضی قطعات یا ارکان اصلی خودرو مانند سیلندر، شاسی، اتاق و رنگ می‌توانند با اخذ مجوز از پلیس راهنمایی‌ و رانندگی نسبت به تعویض قطعات اقدام کنند.

او بیان کرد: پلیس با هرگونه تغییر در وضعیت ظاهری مانند گذاشتن گارد در جلو، عقب و یا اطراف خودرو و یا نصب چراغ‌های غیرمجاز، دودی‌کردن شیشه‌ها و دستکاری در فنربندی خودرو و دیگر تغییرات برخورد می‌کند و با تعداد زیادی از این خودروها برخورد شده‌ است.

قاسمی گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت حقوق شهروندان، وسیله نقلیه خود را دستکاری نکنند و اگر تغییر وضعیتی ایجاد کرده‌اند آن را اصلاح کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close