اخبار بروجرد

معاینه فنی خودرو با ۵۰ درصد تخفیف در بروجرد انجام می‌شود

روزهای بروجرد- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بروجرد گفت:از اول بهمن ماه به مناسبت هفته هوای پاک معاینه فنی خودروها با ۵۰ درصد تخفیف انجام می‌شود.

اصغر بلکی وند در گفت‌وگو با فارس افزود: به مناسبت هفته هوای پاک انجام معاینه فنی در مراکز معاینه فنی شهرستان بروجرد با ۵۰ درصد تخفیف و نصب فیلتر رایگان برای خودروها انجام می‌شود.

او اظهار داشت: طبق هماهنگی به عمل آمده از طرف اداره حفاظت محیط زیست بروجرد، مراکز معاینه فنی کمیل، قائم و کیهان (سبک و سنگین) در روز یکشنبه اول بهمن از ساعت ۸ الی ۱۳ اقدام به معاینه فنی با تخفیف ۵۰ درصد و ارائه فیلتر رایگان به شهروندان می‌نمایند.

رئیس اداره محیط زیست بروجرد گفت: به مناسبت هفته هوای پاک زنگ هوای پاک در مدرسه دخترانه فرشتگان بروجرد نواخته شد.

بلکی وند افزود: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد بمناسبت هفته هوای پاک با همکاری اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و منابع طبیعی اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته هوای پاک در مدرسه دخترانه فرشتگان کرد.

او اظهار داشت: در این برنامه علاوه بر زنگ هوای پاک، مدیران آموزش و پرورش، محیط زیست و کارشناس منابع طبیعی در خصوص اهمیت حفظ هوای پاک و محیط زیست برای دانش آموزان سخنرانی کردند.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست بروجرد گفت: همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاه آثار تجسمی و نقاشی دانش آموزان در موضوع هوای پاک برگزار و به منتخبین آثار این نمایشگاه جوایزی اهدا گردید. 

بلکی وند افزود: به مناسبت هفته هوای پاک چند اصله نهال با همکاری دانش‌آموزان در محوطه مدرسه غرس شد.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close