اخبار بروجردحوادث

حادثه در کوه «کپرگه»/ کوهنورد بروجردی جان خود را از دست داد

روزهای بروجرد- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اثر سقوط از ارتفاع در ارتفاعات کوه «کپرگه» بروجرد یک کوهنورد جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، محمد قدمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۱:۲۰ صبح جمعه ۱۷ بهمن ماه طی تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر EOC مبنی بر اعلام حادثه کوهستان در ارتفاعات «کپرگه» سریعاً تیم امداد و نجات پایگاه امداد بین شهری «سلمان» و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر بروجرد با تجهیزات کامل کوهستان به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: نیروها بعد از رسیدن به محل حادثه و طی چند کیلومتر پیاده روی در مناطق صعب العبور به افراد حادثه دیده رسیدند و فرد کشته شده و مصدوم را به پایین دست انتقال دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پس از بستن کارگاه و با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب کوهستان، فرد فوت شده به منطقه ماشین رو انتقال داده و تحویل نیروهای انتظامی حاضر در محل حادثه داده شد.

قدمی ضمن خداقوت به امدادگران گفت: این عملیات با همکاری تیم آتش نشانی، هیأت کوهنوردی و نیروهای محلی شهرستان بروجرد انجام شد و امیدواریم مجدداً شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close