اخبار بروجرد

انتخابات شورای شهر اشترینان تایید شد

روزهای بروجرد- رییس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: صحت ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای اشترینان از سوی استاندار لرستان تایید شده است و این شوراها ۱۴مرداد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

محمدعلی گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: بعداز انتشار آگهی صحت انتخابات شوراهای اسلامی ، تعدادی از داوطلبان شورای شهر اشترینان نسبت به نتیجه اعتراض داشتند که براساس قانون اعتراض خود را به هیات نظارت استان ارائه نمودند.

وی اظهار داشت: فرمانداری بروجرد و هیات اجرایی انتخابات فارغ از موضع گیریهای افراد، گروهها یا بعضی از مسئولین، همکاری همه جانبه را اعمال و هیات نظارت استان نیز در تاریخ ۲۸ تیرماه صحت ششمین دوره انتخابات شهر و روستاها را اعلام کرد و صحت انتخابات شهراشترینان را به اظهار نظر هیات مرکزی نظارت موکول نمود.

وی گفت: هیات مرکزی نیز پس از بررسی بیشتر، صحت انتخابات شوراها را در تمام حوزه های شهری و روستایی از جمله شهر اشترینان اعلام کرد که امروز ازطریق استانداری به فرمانداری ابلاغ شد.

رییس ستاد انتخابات بروجرد گفت: بر اساس قانون و مقررات تمام شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فردا پنجشنبه دوره ششم فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close