اخبار بروجردلرستان

شناسایی ۹۰ ملک دولتی در لرستان برای اجرای طرح مولدسازی

روزهای بروجرد– مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: در راستای مولدسازی دارایی‌های دولت، از زمان ابلاغ آیین نامه مولدسازی در دی ماه ۱۴۰۱ بالغ بر ۹۰ ملک در سطح استان مربوط به دستگاه‌های اجرایی، شناسایی شد.

الهام شاداب فر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای مولدسازی دارایی‌های دولت، از زمان ابلاغ آیین نامه مولدسازی در دی ماه ۱۴۰۱، بالغ بر ۹۰ ملک در سطح استان مربوط به دستگاه‌های اجرایی، شناسایی شدند، اظهار کرد: مولدسازی این املاک برای تکمیل تعدادی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان از جمله پروژه‌های بیمارستانی، ورزشی و پروژه‌های دیگر صورت خواهد گرفت.

او افزود: در راستای مولد سازی دارایی‌های دولت، شورای عالی هماهنگی اقتصادی اقدام به تهیه مصوبه مولد سازی دارایی های دولت در راستای کمک به رشد اقتصادی و بهره‌برداری از اموال مازاد دولت کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان خاطرنشان کرد: این وظیفه به صورت ملی برعهده هیات عالی مولد سازی با عضویت معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، نماینده رییس مجلس شورای اسلامی و یک نفر نماینده ریس قوه قضاییه محول شده است.

شاداب‌فر تصریح کرد: با اجرای طرح مولد سازی در استان، دارایی‌های مازاد دولت، از طرف مختلف اعم از فروش، اجاره، معاوضه، تهاتر، مشارکت، بهره برداری اوراق بهادار سازی و اقدامات مشابه با مشارکت ظرفیت بخش غیر دولتی منجر به ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

او گفت: امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد تکمیل تعدادی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام و راه انداختن چرخ پروژه‌های نیمه تمام، استفاده بهینه از فضاهای اداری، بهینه سازی اماکن ورزشی، رفاهی، گردشگری و اقامتی وزارتخانه‌ها در استان باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close