اخبار ایران

اظهارات عجیب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مورد پیشگویی های شیخ عباس مصباح زاده

روزهای بروجرد- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما فتنه گر نیستیم اما از فتنه هم نمی‌ترسیم چون برخلاف اقلیت سازش‌کار فتنه‌ها جوهره مردم را آشکار و بصیرت ایجاد می‌کند و حتی ظهور امام عصر (عج) به دنبال این فتنه‌ها حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: آقای حاج شیخ عباس مصباح زاده، ریاضی دان و منجم مومن و متدین که حدود ۴۵ سال است با تقویم ایشان آشنا هستم، پیش و بعد از انقلاب پیش گویی ها و نظراتی در خصوص مسائل عنوان می کنند که در خیلی از جاها پیشگویی های ایشان جواب داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از خصوصیات آقای مصباح زاده این است که در دوران طاغوت هیچ گاه چاپلوسی آن ها را نمی کرد و کتابش با حضرت مهدی(عج) پیوند داشت، یادآور شد: آقای مصباح زاده فتنه اخیر که به وقوع پیوسته است را نیز پیشگویی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آقای مصباح زاده در هر ورقی ارادت خود را به حضرت مهدی(عج) نشان می دهد و در خصوص آذرماه ۹۸ نیز بعد از اخباری که می دهد، از بروز بعضی فتنه ها و گرفتاری خائنین و اعداء خبر می دهد.

وی ادامه داد: برای ماه بعد که همان دی ماه باشد نیز آقای مصباح زاده پیش بینی کرده اند که بهت و کوری منافقان در پیش خواهد بود، لذا منتظر این اخبار نیز باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این عالم گرانقدر در بهمن ماه نیز به کشف استار اشاره می کند، افزود: این جریانات دارای لایه های ظاهری است که در خیابان ها می بینید، اما لایه های پنهانی نیز دارد و کشف استار یعنی پرده های پشت فتنه نمایان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: آقای مصباح زاده همچنین در بهمن ماه به عزل بعضی ارباب مناصب، اشاره می کند، لذا آن هایی که دارای مقام و مسئولیتی هستند، بعد از کشف استار، تاریخ مصرفشان تمام می شود.

وی اضافه کرد: اگرچه دشمنان کار را شروع می‌کنند، اما باید پاسخ دهند، زیرا ایران کشور ضعیفی نیست و مرزهای ایران هم در کشورهای اسلامی مشخص است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این تنها مردم ایران نیستند که به اسلام ناب عشق می ورزند بلکه ملت های زیادی وجود دارند که برای اسلام جان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: در فتنه ۹۸، نتیجه ی نهایی یک بصیرت و حرکت جدیدی خواهد بود که آن هایی که در کشور ما چرت می زنند و خواب هستند و یا خواب هایی برای کشور می بینند، از خواب بیدار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه تفکر بسیج یعنی تضمین سلامت صد در صد کل جامعه، گفت: تفکر بسیجی یعنی انسان متلزم به اسلام نظری و اسلام عملی، لذا باید به سمت بسیجی صد در صد پیش برویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید برونسی تراز انقلاب است، خاطر نشان کرد: شهید برونسی یک بسیجی صددرصد در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بود، این شهید وقتی می خواست نیروهای خود را از میدان مین عبور دهد، به حضرت فاطمه زهرا(س) متوسل شد و حضرت نیز ایشان را بر محور خاصی رهنمون کرد تا نیروهایش را از میدان مین عبور دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: با مستندی که از یک منبع شنیده شده، شهید برونسی چند روز پیش از فتنه اخیر به خواب همسر گرامی خود آمده و گفته است که “فتنه ای در پیش است، اما نگران نباشید، زیرا این فتنه پیروزی خواهد بود. “

وی اضافه کرد: گستره بسیج باید از کودک تا پیر باشد تا همه تفکر بسیجی داشته باشند و وقتی به این نصاب رسیدیم، هیچ دشمنی نخواهیم داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close