اخبار بروجرد

دادستان بروجرد: داوطلبان انتخابات بر رعایت قانون درستادها و فضای مجازی نظارت کنند

روزهای بروجرد- دادستان بروجرد گفت: تمامی نامزدهای انتخاباتی موظف هستند بر رعایت قانون در مجموعه مکان‌ها و محل‌هایی که طرفدارانشان در آنجا گرد هم جمع می‌شوند، نظارت کافی داشته باشند.

مهدی محمدی در گفت و گو با مهر در رابطه با برگزاری سالم تبلیغات از سوی نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: هر شخص یا فردی در اجرای انتخابات دخالت دارد موظف است قانون را رعایت کند.

وی افزود: تمامی افرادی که در قالب هیئت‌های نظارت، شورای نگهبان، ناظر و سرناظر و… حضور دارند ملزم به رعایت قانون به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تخلف هستند.

دادستان بروجرد تصریح کرد: تمامی افرادی که در جرگه نظارت بر انتخابات هستند لازم است در راستای جلب اعتماد عمومی گام بردارند؛ این افراد حق ورود به جریانات سیاسی و دخالت در تبلیغات را ندارند چراکه این امر خلاف قانون بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.

محمدی گفت: بر ناظرین صندوق‌های رأی گیری نیز ضروری است روز انتخابات تا آخرین لحظه بعد از شمارش آرا در حوزه‌های انتخابی حضور داشته باشند.

وی خطاب به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بروجرد تاکید کرد: در این چند روز باقیمانده از تبلیغات رسمی، نامزدهای انتخاباتی باید مقید به رعایت قانون بوده و از اخلال در نظم عمومی، تشکیل کارناوال، ایجاد آلودگی صوتی و فیزیکی، درگیری و اختلاف افکنی در سطح شهر، نشر اکاذیب و… به طور قطع پرهیز کنند.

دادستان بروجرد افزود: اینگونه تخلفات از سوی هر نامزد انتخاباتی قابل قبول نیست و تمامی عملکرد نامزدها در طول زمان تبلیغات رسمی تا پایان مهلت مقرر رصد می‌شود و در شعبه‌ای که به همین منظور ایجاد شده است بعد از برگزاری انتخابات رسیدگی خواهد شد.

محمدی یادآور شد: تمامی نامزدهای انتخاباتی که به تشکیل ستاد مبادرت ورزیده‌اند موظف هستند بر مجموعه مکان‌ها و محل‌هایی که طرفدارانشان در آنجا گرد هم جمع می‌شوند، نظارت کافی داشته باشند و بر جریانات هواداران در فضای مجازی نیز تسلط داشته باشند تا مبادا در این فضا توهین و اهانت نسبت به دیگران بکار گرفته شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close