اخبار بروجرد

تذکر فاطمه مقصودی به وزیر راه: شبدری آزادراه به سمت بروجرد چرا ساخته نمی‌شود؟

روزهای بوجرد- نماینده بروجرد در مجلس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با کنکور را غیرعادلانه، غیرمنصفانه و ظلم به فرزندان محروم و مظلوم کشور دانست و گفت: این مصوبه موجب رانت و ظلم می‌شود چرا که زیرساخت‌ها در همه استان‌ها فراهم نشده است.

فاطمه مقصودی در نشست علنی روز یکشنبه، ۲۲ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: مسیر اراک به بروجرد در آزادراه شهید بروجردی مغفول مانده است. شهر ۴۰۰ هزار نفری بروجرد بن‌بست شده و شبدری آزادراه شهید بروجردی به سمت بروجرد هنوز ساخته نشده و این مسئله از عجایب است.

نماینده بروجرد در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بارها و بارها در این رابطه به شما تذکر داده شده است، تصریح کرد: متأسفانه در این زمینه  کاری صورت نگرفته و همچنان این راه بسته است.

او خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش شهر فرزانگان و استعدادهای درخشان بازیچه عده‌ای سیاست‌زده و قانون‌گریز مورد استفاده انتخاباتی قرار گرفته است به طوری که مدیران خوش نام و باسواد و نمونه مورد تهدید و تخریب قرار می‌گیرند که یا استعفا دهند یا لغو ابلاغ شوند. آیا اینگونه نیست که در آستانه انتخابات نیروهای آموزش و پرورش برای انتخابات در نظر می‌گیرید.

مقصودی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش گویا از مسیر ارتقاء این نهاد مقدس فاصله گرفته‌اید، به گوش باشید و بدانید همه ما در مقابل این نهاد مقدس مسئول هستیم.

این نماینده در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت گفت: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در بروجرد در شأن مردم شهرستان نبوده، دانشگاه علوم پزشکی حق مسلم مردم بروجرد است.

او مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با کنکور را غیرعادلانه، غیرمنصفانه و ظلم بر فرزندان محروم و مظلوم کشور دانست و گفت: این مصوبه موجب رانت و ظلم می‌شود چرا که زیرساخت‌ها در همه استان‌ها فراهم نشده است.

مقصودی خطاب به وزیر کشور نیز یادآور شد: قیری که در اختیار شهرداری‌ها است برای فراهم شدن آسایش مردم بوده نه ایجاد رانت، سوء استفاده و تبلیغات نمایندگان. این مسئله ظلم است و موجب فراهم شدن فضای نابرابر انتخاباتی می‌شود، اینگونه رفتارها از نظر مردم منحوس است چرا که با ابزار مردم و دولت نباید برای یک باند خاص تبلیغ انجام داد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close