اخبار لرستان

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ راه آهن خرم‌آباد – دورود

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرای طرح راه آهن خرم‌آباد – دورود اختصاص یافته است.

سید موسی خادمی در بازدید از پروژه راه آهن دورود – خرم آباد اظهار داشت: این طرح از پروژه‌های مهم و کلیدی استان است که وزارت راه و شهرسازی هم به آن توجه لازم را دارد.

وی افزود: همچنین در استان پیگیری های خوبی برای این طرح در حال انجام است که خوشبختانه با دستور وزیر محترم راه و همراهی با قرارگاه خاتم الانبیا برای بررسی مشکلات تفاهیم داریم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات این طرح  مورد بررسی قرار گرفته است بیان کرد: اصلی ترین مشکل این طرح منبع اصلی تامین اعتبار بود که ابتدا اعتبار مورد نظر طرح از محل سهام فولاد بوده که بخش عمده آن در پروژه مصرف و بخشی از آن با مصوبه دولت جابجا شده بود.

استاندار لرستان همچنین گفت: از ابتدا به دنبال پیدا کردن منابع جدید برای اجرای این طرح بودیم که این منابع از طریق اوراق مشارکت تبدیل به طرح انتفاعی شده است.

خادمی اضافه‌ کرد: در شرکت زیرساخت از آن مجموعه اوراقی که در اختیار دارند حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن خرم‌آباد – دورود اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: اعتبار پروژه به خوبی افزایش یافته و در پیوست اعتبار سال آینده این میزان به حدود ۴۵ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close