اخبار بروجرد

۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان در بروجرد خریداری شده است

روزهای بروجرد- رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: ۳۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان خریداری شده است.

علی شاهرودی در جلسه ستاد تنظیم بازار بروجرد که محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته تا مهرماه ۹ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان خریداری شد اما در سال جاری تاکنون ۳۰ هزار تن گندم در شهرستان خریداری شده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت ۲ سیلو و کارخانه آرد بروجرد نزدیک به ۶۰ هزار تن ذخیره‌سازی بوده و کیفیت گندم امسال خوب است.

رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد خاطرنشان کرد: ۳۴۳ میلیارد تومان پول گندم خریداری شده از کشاورزان بوده که ۲۵۴ میلیارد تومان پرداخت شده است و تا ۲ هفته آینده کلیه پول گندم کشاورزان پرداخت خواهد شد.

شاهرودی با اشاره به کارتخوان در واحدهای خبازی، افزود: کلیه واحدهای خبازی باید به کارتخوان مجهز شوند که تاکنون ۵۷ واحد به کارتخوان مجهز نشده‌اند.

وی اضافه کرد: تلاش بر این است که این میزان از واحدها نیز به کارتخوان مجهز شوند.

مسعود پیرهادی معاون اتاق اصناف بروجرد نیز اظهار کرد: ۹۸۰ مورد بازرسی در یک ماهه گذشته انجام شده که برای ۳۳ مورد پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در یک ماهه گذشته ۷۰ مورد واحدهای بدون جواز کسب در شهر بروجرد پلمب شده‌اند، تصریح کرد: ۶۵ مورد شکایت مردمی در یک ماهه گذشته از اصناف داشته‌ایم که همگی بررسی شده‌اند.

معاون اتاق اصناف بروجرد خاطرنشان کرد: ۳۵۳ واحد نانوایی در شهرستان وجود دارد که ۲۹۴ واحد به کارت خوان مجهز هستند.

 

منبع: ایسنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close