اخبار بروجرد

۹۰ درصد ادارات بروجرد ورودی مناسبی برای استفاده معلولان ندارند

روزهای بروجرد- معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱ هزار متر مربع در خیابان های متعدد شهر بروجرد مناسب سازی شده است.

 سیروس پاپی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱ هزار متر مربع در خیابان های متعدد شهر بروجرد مناسب سازی شده و سال گذشته نیز ۴۰ هزار متر مربع انجام شد که در مجموع در ۲ سال اخیر ۵۱ هزار متر مربع در بروجرد مناسب سازی شده است.

وی بیان کرد: در بخش موانع عبور معلولان ۲۰ مورد کار انجام شده و ۱۱۰ مورد نیز مناسب سازی شده علاوه بر این ۱۹۰ مورد اصلاح پل صورت گرفته است.

▫️معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری ، شهرداری بروجرد گفت: از ابتدا فعالیت کمیته مناسب سازی تا کنون ۹۰۰ مورد اخطار به نهادهای و دستگاه های مختلف در خصوص مناسب سازی انجام شده و طی ۲ سال اخیر نیز ۱۰۰ مورد اخطار داده شده است.

وی با اشاره به اخطارهایی که به بانک ها، ادارات و کاسب های خیابان ها و معابر داده شده است، گفت: بیشتر نارضایتی معلولان از وضیعت بانک ها است که عملا به دلیل رعایت نکردن اصول مناسب سازی دسترسی به هیچ بانکی برای معلولین در بروجرد فراهم نیست.

پاپی افزود: ۹۰ درصد ادارات نیز ورودی نامناسبی برای استفاده معلولان دارند که اگر بانک و ادارات بتوانند این مشکلات خود را حل کنند در بخش معابر ، خیابان ها و اماکن عمومی همچون پارک ها شهرداری می تواند بصورت ویژه کار مناسب سازی را انجام دهد.

معاون امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری بروجرد گفت: از ابتدای امسال نیز هیچ پایانکاری بدون نظر کارشناس مناسب سازی شهرداری صادر نشده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close