لرستان

پیشرفت ۸۰ درصدی استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد/ تکمیل پروژه ۲۵ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد

روزهای بروجرد- معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ۸۰ درصدی استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است.

به گزارش فارس، محمدجعفر علیزاده در  بازدید از استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت:‌ این پروژه با توجه به حجم گسترده کاری که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار دارد، به یک مرحله خوب رسیده است.

وی با بیان اینکه مراحل ساخت اسکلت و ساختمان این پروژه به تمام رسیده است، افزود: در حال حاضر در مرحله نصب تجهیزات این طرح قرار داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: صندلی‌های استادیوم نیز خریداری شده و  بر اساس طراحی‌های صورت گرفته قرار  است که نام لرستان در چیدمان صندلی ها لحاظ شود.

علیزاده با اشاره به اینکه این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: سه کار عمده ‌ای که تا به امروز انجام نشده  شامل فضای سبز چمن، پیست تارتان و آسفالت برای  پارکینگ ها است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های با بیان اینکه برای تکمیل این طرح ۲۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است،خاطرنشان کرد: در جلسه با استاندار لرستان و دستگاه‌های اجرایی استان برای تامین زیر ساخت، آب، برق، مخابرات، گاز و راه دسترسی تصمیم گیری شود.

لازم به ذکر است که از زمان آغاز به کار این پروژه بیش از۱۰ سال می‌گذرد و بر اساس وعده معاون وزیر قرار است حداکثر این طرح در سال ۱۴۰۰ به افتتاح برسد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close