اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: نیروهای مازاد شهرداری بروجرد باید تعدیل شوند

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد ۱۲۰۰ نیرو دارد که نصف این تعداد نیروی مازاد هستند و باید تعدیل شوند.

به گزارش مهر، عبدالرحیم رحیمی در کارگروه فرهنگی_اجتماعی شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان به بررسی مشکلات موجود در سطح جامعه پرداخته می‌شود و باید به گونه‌ای تصمیم گیری شود که مشکلات فعلی به معضل تبدیل نشود.

وی تصریح کرد: طبق ابلاغیه استانداری در حال حاضر کارگروه سلامت زنان و خانواده و کارگروه سلامت نیز در این کارگروه ادغام شده است و فرمانداری بروجرد به عنوان دبیر کارگروه موظف به برگزاری جلسات است.

فرماندار بروجرد ادامه داد: در حال حاضر طی شش ماهه گذشته مساله عدم جمع آوری زباله‌های شهری از سوی شهرداری بروجرد و نارضایتی مردم از این موضوع مشکلی زیست محیطی محسوب می‌شود که گریبان شهر را گرفته بود.

رحیمی اظهار داشت: شهرداری بروجرد ۱۲۰۰ نیرو دارد که نصف این تعداد نیروی مازاد هستند و باید تعدیل شوند.

وی با اشاره به وضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی بروجرد نیز تاکید کرد: مدیران باید توجه داشته باشند که مسأله ای که با جان و بهداشت مردم سرو کار دارد به دقت لحاظ شود و عملیات اجرایی تصفیه خانه کشتارگاه بروجرد در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

به گفته وی، در زمینه جمع آوری و دفن زباله‌های عفونی بیمارستانی بروجرد در بین شهرهای استان رتبه اول را دارد و در این راستا مشکلی نداریم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close