اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: فعالیت برخی مراکز ترک اعتیاد بروجرد رضایت بخش نیست/ عدم جذب پزشک

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: هم اکنون خروجی انجمن‌های معتادان گمنام بهتر از مراکز ترک اعتیاد در بروجرد است و اینگونه که مشاهده می‌کنیم فعالیت برخی از این مراکز رضایت بخش نیست.

به گزارش مهر، عبدالرحیم رحیمی در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: طبق مصوبات قبلی این شورا می‌بایست اعضای شورا به طور خودجوش از مراکز ترک اعتیاد بروجرد بازدیدی داشته باشند که این مهم تا کنون اتفاق نیفتاده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد این است که معتادین متجاهر جمع آوری شده سطح شهر را که می‌خواهند به مرکز ماده ۱۶ در استان بفرستند می‌گویند ظرفیت ندارد پس باید تکلیف روشن شود که معتادین جمع آوری شوند و در صورت ارجاع و عدم پذیرش چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: در بروجرد مراکز ترک اعتیادی داریم که چندین سال از فعالیت آنها می‌گذرد اما همچنان پزشک و روانپزشک برای درمان معتادان ندارند.

رحیمی با بیان اینکه پلمب این مراکز به راحتی قابل اجرا است، تاکید کرد: هم اکنون خروجی انجمن‌های معتادان گمنام بهتر از مراکز ترک اعتیاد در بروجرد است و اینگونه که مشاهده می‌کنیم فعالیت برخی از این مراکز رضایت بخش نیست.

وی گفت: از لحاظ رعایت مسائل بهداشتی مراکز غیر مجاز از مراکز ترک اعتیاد مجاز موارد بهداشتی را بهتر رعایت می‌کنند.

فرماندار بروجرد یادآور شد: تمامی اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر بروجرد باید قبل از ورود به جلسات تمامی مصوبات مربوط به جلسه گذشته حوزه کاری خود را اجرایی کرده باشند و به جلسه بیایند وگرنه تشکیل جلسات بدون خروجی و نتیجه مطلوب صرف کارایی ندارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close