اخبار بروجرد

انتقاد امام جمعه بروجرد از برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: معیارهای انتخاب افراد اصلح در جامعه و بین مردم تبیین و تشریح شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: معیارهای انتخابات افراد اصلح به مردم تبیین و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به معیارهای انتخابات افراد اصلح در انتخابات عنوان کرد: نباید به گونه‌ای باشد که کاندیدها با اسراف، ریخت و پاش و صرف هزینه‌های گزاف به دنبال رأی‌آوری باشند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر ضرورت تبیین و تشریح معیارهای انتخاب درست در بین مردم خاطرنشان کرد: تقویت و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی به برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح می‌‌انجامد.

حسینی تصریح کرد: با تقویت بن‌مایه‌های فرهنگی و فرهنگ صحیح انتخاب اصلح می‌توان بستر را برای انتخاب افراد اصلح، شایسته، مومن، متعهد، شجاع، توانمند و شهرت‌گریز فراهم کرد.

وی با انتقاد از برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی ادامه داد: نباید اینگونه باشد که برخی‌ها با ریخت و پاش و زد و بندهای خلاف اخلاق به دنبال جلب اعتماد مردم بوده فعالیت انتخاباتی کنند.

امام جمعه بروجرد افزود: از این رو همگان باید علاوه بر ایفای نقش و سهم خود در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، فرهنگ و معیارهای انتخاب فرد اصلح تبیین شده و به اقشار مردم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت گفت: طراحان نظامی برجسته زیادی در دنیا وجود دارد، اما وجه تمایز شهید سلیمانی اخلاص او بود.

وی راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی را از برکات سردار سلیمانی دانست و اظهار کرد: اخلاص آن شهید والامقام مردم ایران، سوریه، لبنان و عراق را مجذوب او کرد.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: اخلاص سردار شهید قاسم سلیمانی موجب شد که شهادت او در دنیا تاثیرگذار بوده و موجب همبستگی، اتحاد و انسجام دنیای اسلام شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close