اخبار بروجردویژه ها

نگاهی گذرا به کارنامه دو نماینده بروجرد در مجلس دهم/ اختلافات کمر بروجرد را خم کرد

روزهای بروجرد-سعید موحد: در حالی به پایان عمر مجلس دهم نزدیک می شویم که در زمان این مجلس و بویژه دو سال اخیر شاهد افزایش نرخ تورم و قیمت اجناسی و کالا و فشار های مختلف اقتصادی به مردم و بویژه اقشاز آسیب پذیر جامعه هستیم.

همه ما به یاد می‌آوریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بروجرد در کارزار های سیاسی و انتخاباتی و تبلیغاتی خود چگونه از حل مشکلات مردم و پاسخگویی و خدمتگزاری به مردم آسیب پذیر و عدالت خواهی داد سخن می دادند، اگرچه تعداد قابل توجه ای از نمایندگان مجلس دهم در این دور از انتخابات شرکت نکردند، اما گویا بعضی از نمایندگان مجلس دهم که مزه قدرت را چشیده اند و احساس می کنند در مجلس دهم شاخ غول شکسته اند با کارنامه سازی و کارنامه بازی و بنر بازی های سیاسی اندک اعتبارات و اختیارات دستگاه های اجرایی را به نام خود مصادره و تبلیغ می نمایند؛ قصد دارند بار دیگر بخت خود را بیازمایند!

 اما صرف نظر از این جنجال های سیاسی، انتخاباتی و تبلیغاتی، سوالاتی که برای شهروندان بروجرد مطرح است، که امیدوارم دو نماینده انقلابی و ارزشی و حزب اللهی و با تجربه و جوان فعلی بروجرد پاسخی برای آنها داشته باشند:

 اولین سوال این است که چرا شما نیز مثل دو نماینده مجلس نهم حاضر نشدید به خاطر مردم اختلافات را کنار بگذارید و مسائل اساسی و زبر بنائی شهرستان بروجرد را پیگیری نمایید، مثل منطقه ویژه اقتصادی که می تواند صدها شغل ایجاد کند؟

 یکی از مهم ترین شعارهای انتخاباتی و تبلیغاتی شما و البته مطالبات مردم شهرستان بروجرد رعایت عدالت در استخدام ها و فرصت های شغلی برای خیل عظیم جوانان بروجرد بود، آیا این وعده مهم انتخاباتی و تبلیغاتی شما محقق شد؟ ضمن اینکه نقش شما در جابجایی فرماندار بومی و دلسوز شهرستان بروجرد از یاد و خاطره و حافظه سیاسی مردم شهرستان بروجرد هرگز فراموش نخواهد شد!

 اگر فرضا کارنامه سازی و بنرهای انتخاباتی و تبلیغاتی شما را به عنوان عملکرد نمایندگان مجلس و نه دستگاه های اجرایی بپذیریم؛ بفرمائید در طی این چهار سال چقدر اعتبارات عمرانی جذب شهرستان بروجرد شده است؟

و این رقم در مقایسه با شهرستان هایی مثل پلدختر و شهر های بسیار کوچک‌تر بروجرد و بویژه در مقایسه با شوک اقتصادی ویرانگری که بسیاری از موکلان و رای دهندگان به شما را به زیر خط فقر برد، این کار هایی که به اسم بیلان کاری خودتان تبلیغ می کنید چقدر مهم هستند و چه تاثیری در زندگی مردم شهرستان بروجرد داشته است«خسارت به خروار و بعضا خدمت به مثقال!»

ممکن است مشکلات اقتصادی را به گردن دولت و بویژه استکبار جهانی بیندازید اما بفرمائید شما به عنوان نماینده مردم و با اختیارات تام و نظارتی و قانونگذاری که داشته‌اید چگونه نتوانسته اید جلوی این تورم و گرانی ها و فشارهای اقتصادی کشور را بگیرید؟

و اگر چنین توانمدی و بویژه اختیار و تاثیرگذاری در حل مشکلات اساسی مردم و جلوگیری از شوک های سیاسی و اقتصادی را ندارید، بهتر نیست که میدان را خالی فرمائید و به کار های اجرایی بپردارید که سخت به آن علاقه نشان می‌دهید؟

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “نگاهی گذرا به کارنامه دو نماینده بروجرد در مجلس دهم/ اختلافات کمر بروجرد را خم کرد”

  1. عزیرگرامی اگرقصدبیان مگشکلات شهرراداری که بدرمردم
    بخوره راجب زمینهای مسکن مهرکه هرروزبمبلغ های بالا
    واگذارمیشودوپولش معلوم نیست کجاواریزمیشودوچراخرج
    خودشهرک بادهها مشکل نمیشودمردم شهرک مهرهیج امکاناتی نندارندچه کسی مسئول رفع این همه کمبوداست
    نمایندگان قبلی شهرچطوررویشان میشودبرای گرفتن رای
    دوباره به شهرکبیاینداگر پیگیری کردیدبعدا همکاری باشما
    راادامه خواهیم دادممنون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close