اخبار بروجرد

مقام‌سازی نهرهای شهری بروجرد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد از مقاوم سازی نهرهای شهری با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش مهر، رحیم جافری از مقاوم سازی نهرهای شهری با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: در این پروژه‌ها که با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی آغاز شده است شهرداری با اجرای پی و دیواره سنگی اقدام به مقاوم‌سازی دیواره‌های نهرهای شهری کرده است.

وی ضمن گلایه از کُند بودن سرعت پیشرفت پروژه مرمت نهر روبه‌روی دانشگاه آیت‌الله بروجردی (شهرک سنگ سراب) خواستار تسریع در روند انجام این پروژه شد و افزود: این پروژه که با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان در حال اجرا است تاکنون ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار بروجرد ادامه داد: عملیات بازسازی دیواره‌های ضلع جنوبی نهر انتهای خیابان بهارستان (ادامه نهر دره روبه) با اعتبار ۴۷۴ میلیون تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که تاکنون با اجرای ۱۴ متر مکعب دیواره سنگی به میزان ۳۵ درصد با پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

جافری با بیان اینکه پیشرفت و نحوه انجام کار این پروژه مورد رضایت است، گفت: دیواره‌های ضلع شمالی این نهر نیز باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری بروجرد در بیش از ۱۰ نقطه از سطح شهر در حال بازسازی و مقاوم سازی نهرهای شهری با اعتباری معادل ۵.۶ میلیارد تومان است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close