اخبار بروجرد

مجموعه شعر «فاتحه عاشقی» سروده یداله گودرزی منتشر شد

روزهای بروجرد- مجموعه سروده های یدالله گودرزی با عنوان «فاتحه عاشقی » به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است

به گزارش فارس، مجموعه سروده های یدالله گودرزی با عنوان «فاتحه عاشقی » به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است؛ این مجموعه اشعار یدالله گودرزی که در قالب‌های گوناگون ادبی با مضامینی عاشقانه و اجتماعی سروده شده است.

این کتاب پیش‌تر به سفارش مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری تولید و برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرده شده بود. در مجموعه شعر «فاتحه عاشقی» ۳۱ غزل، ۲۱ شعر در قالب‌های نیمایی و سپید ، ۲۰ رباعی و دوبیتی و همچنین ۵ مثنوی گنجانده شده است.

یدالله گودرزی شاعر و مترجم و پژوهشگر، متخلص به شهاب بروجردی در سال ۱۳۴۹در شهر بروجرد متولد شد. او در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات فارسی و ادبیات عرب فارغ التحصیل شد. همزمان کار نوشتن و سرودن را از سال ۱۳۶۹آغاز کرد و در حوزه شعر، نقد شعر و پژوهش آثار متعددی را منتشر کرده است. او در سال ۱۳۷۳مقام اول شعر دانشجویی را کسب کرد.

مجموعه « فاتحه عاشقی» با تیراژ ۱۲۵۰ نسخه در ۱۰۴ صفحه و با طرح جلدی از امیر نجفی به تازگی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “مجموعه شعر «فاتحه عاشقی» سروده یداله گودرزی منتشر شد”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close