لرستان

تامین زمین ۶۴۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در لرستان

روزهای بروجرد- معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی لرستان از تامین زمین ۶۴۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان خبر داد.

مهندس رضا پیامنی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: متقاضیان تایید شده مرحله اول طرح اقدام ملی که تاکنون مدارک مربوط  را بارگذاری نکردند اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیلی مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری نکردند از ۱۳  خرداد تا اطلاع ثانوی و بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سایت http//tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کند.

این مسئول اضافه کرد: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آن اعلام می‌شود و لازم است متقاضیان با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اعلام بارگذاری مدارک ضروری است.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی لرستان عنوان کرد: متقاضیان تایید شده مرحله اول که تاکنون مدارک مربوط به را بارگذاری نکردند به ویژه افرادی که به دلیل شیوع کرونا امکان بارگذاری نداشته‌اند اقدامات لازم را انجام دهد.

پیامنی گفت: تمام متقاضیان ثبت‌نام شده در مرحله دوم ثبت‌نام از افرادی که به دلیل شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از شروع ویروس کرونا در فاز دوم تنها کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کردند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه تا اطلاع ثانوی می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام  ملی نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان مرحله اول و دوم، زمان‌بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز جهت اطلاع اطلاع رسانی متعاقباً اعلام می‌شود.

پیامنی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن سهمیه لرستان ۱۰ هزار و ۲۰۰ واحد بوده  که در دو مرحله ثبت‌نام انجام شده است، یادآور شد: در مجموع ۱۹ هزار نفر در استان ثبت‌نام کردند که در مرحله اول ۱۶۸۴ نفر و در مرحله دوم بیش از ۱۷ هزار نفر ثبت‌نام کردند، هم‌اکنون در مرحله پالایش و راستی‌آزمایی اطلاعات متقاضیان هستیم.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی لرستان گفت: تاکنون زمین معادل ۶۴۰۰ واحد مسکونی در استان تامین شده است و مابقی آن از اراضی دولتی وزارت راه و شهرسازی و یا اراضی سایر دستگاه‌های دولتی که مازاد است و یا از طریق وزارت دفاع و آموزش و پرورش که با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه دارند تامین خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: پروژه ۸۷۰ واحدی کرگانه خرم‌آباد برای طرح ملی مسکن اختصاص یافته که فاز اول آن در قالب ۴۲۶ واحد به صورت مشارکتی در حال ساخت است.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “تامین زمین ۶۴۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در لرستان”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close