اخبار بروجرد

۳۸ نخبه بروجرد تجلیل شدند

روزهای بروجرد- به مناسبت هفته بسیج و با حضور جمعی از مسئولین از ۳۸ نخبه بروجرد تجلیل شد.

به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در همایش تجلیل از نخبگان که در کانون بسیج برگزار شد افزود: امسال همزمان با هفته بسیج برنامه تجلیل از نخبگان شهرستان بروجرد در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی را در برنامه قرار دادیم.

سرهنگ مجید سوری اضافه کرد: در همین راستا امروز از تعدادی از نخبگان تجلیل شد که این نخبگان در عرصه های مختلف در سطح ملی و جهانی رتبه های خوبی را کسب کرده اند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این نیز طی هفته بسیج از ۳۵۰ نخبه در حوزه های مقاومت بسیج تجلیل شده است و امروز از ۳۸ نفر از نخبگان در عرصه های مختلف تجلیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: هر کسی که خدمت به مردم را وظیفه خود بداند و وظیفه ای که به او سپرده شده است را به خوبی انجام دهد، یک بسیجی است و امسال در هفته بسیج  این برنامه را برگزار کردیم و از نخبگان شهرستان که افتخاری را در بخش های مختلف کسب کرده اند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا همزمان با برگزاری این همایش، کتاب فروشی ستارگان آسمان افتتاح شد که در این کتابفروشی یکهزار و ۴۰۰ عنوان کتاب وجود دارد و محوریت آن انقلاب اسلامی و کتاب های دفاع مقدس است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close