اخبار لرستان

وجود ۲۱ سایت پروازی استاندارد در لرستان

روزهای بروجرد- رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان از وجود ۲۱ سایت پروازی استاندارد در استان خبر داد.

مهدی سلاطی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال ۹۴ هیات را تحویل گرفتیم و آن موقع فقط دو شهرستان فعال داشتیم که در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان و سه شهر زاغه، اشترینان و بیرانشهر فعال هستند.

وی ادامه داد: آن زمان ۷۸ ورزشکار سازمان‌یافته داشتیم که پایان سال پیش این آمار به ۱۰۳۰ ورزشکار رسیده است.

سلاطی با اشاره به اینکه به اینکه ۱۹ انجمن زیرمجموعه فدراسیون هستند، افزود: این انجمن‌ها بالغ بر ۵۰ رشته ورزشی را پوشش می‌دهند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان با بیان اینکه در دو بخش همگانی و قهرمانی فعالیت می‌کنیم، اضافه کرد: ۱۶ انجمن ما فعال هستند و فقط سه انجمن آبی(موج‌سواری، جت اسکی و اسکی روی آب) به علت نبود زیرساخت فعالیتی ندارند.

وی در ادامه یادآور شد: سال ۹۴ هیچگونه زیرساختی در بخش سخت‌افزاری نداشتیم اما الان هیات شرایط خوبی دارد و در بیشتر رشته‌ها امکانات خوبی داریم.

سلاطی تصریح کرد: نخستین خانه استاندارد فوتبال دستی و دارت را در استان احداث کردیم و در حال حاضر اکثر شهرستان‌ها خانه دارت و پنج شهرستان خانه فوتبال دستی دارند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان گفت: امسال در هفته تربیت‌بدنی ۵۲ برنامه متفاوت در بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه سه سال پیش رشته‌های هوایی را آغاز کردیم، افزود: ۲۱ سایت پروازی استاندارد در استان شناسایی کرده‌ایم و تاییدیه آنها را از مراجع ذی‌صلاح گرفته‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک ثبت شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close