اخبار بروجرد

شهردار و مدیران شهرداری بروجرد جارو به دست شدند

روزهای بروجرد- پس از لغو ابلاغ اداری برخی نیروهای خدماتی شهرداری که در سالهای اخیر با استفاده از رانت و رابطه جذب سیستم اداری شده بودند بیش از ۴۵ نفر از این نیروها با اعتراض نسبت به این ابلاغ ترک کار کرده و از حضور در پست‌های خود در بخش‌های خدماتی شهرداری امتناع کردند.

حالا شهردار که مدتهاست به این افراد برای بازگشت به کار مهلت داده است امروز در اقدامی تمامی مدیران سازمانهای مختلف شهرداری بروجرد را برای خدمات رسانی به شهروندان به صف کرده تا نشان دهد خدمات دهی به شهروندان به دلیل تمرد از کار عده‌ای از نیروهای این نهاد نباید تعطیل شود.

جافری در اقدامی با بر تن کردن لباس پاکبانی برای خود و دو فرزندش در کنار دیگر مدیران شهرداری اقدام به پاکسازی برخی معابر سطح شهر کردند.

حتی اگر این ابتکار شهردار تبلیغاتی، نمایشی و یا پوپولیستی بوده باشد برای افزایش تواضع مدیران و نیز درس عبرت کارگران متمرد می‌تواند مفید و سازنده باشد چرا که بیل دادن دست مدیران سانتی مانتال و تا زانو فرو رفتن در لجن کانالهای آب و آنها را از اوج به زیر آوردن می‌تواند کلاس درسی برایشان باشد تا برای لحظاتی سختی کار خدماتی کارگران را درک‌ کنند.

رحیم‌ جافری شهردار بروجرد در این رابطه به خبرنگار رصد نیوز گفت: شهرداری ۳۶۰ نیروی دیپلم و زیر دیپلم دارد که در سالهای گذشته به صورت غیرقانونی و برای بخش خدماتی جذب شده‌اند اما پس از مدتی با استفاده از رابطه جذب سیستم اداری شده‌اند.

وی افزود: از سویی با وجود نیروی مازاد در شهرداری بروجرد با پیمانکاری برای انجام امور خدماتی عقد قرارداد شده که خود هزینه‌ای اضافی به شهرداری تحمیل کرده بود و نباید در این شرایط برای یک کار واحد دو هزینه پرداخت شود.

شهردار بروجرد با بیان اینکه برای این نیرو ها ابلاغ بازگشت به بخش خدماتی داده شد که برخی از آنها از حضور در پست‌هایشان تمرد کرده بودند، عنوان کرد: ارائه خدمات شهری به شهروندان در هیچ زمان و به هیچ بهانه‌ای نباید تعطیل شود بنابراین مدیران سازمانهای مختلف شهرداری در کنار برخی اعضای شورا برای خدمات دهی به شهروندان بسیج شده اند تا اگر کسی بازهم سر کارش حاضر نشود بهانه ای نداشته باشد و به این ترتیب از کار اخراج شوند.

وی با تاکید بر مکانیزاسیون نمودن خدمات شهرداری بروجرد گفت: با هزینه‌های کسب شده از محل صرفه جویی در امور مختلف، خدمات شهرداری بروجرد مکانیزه می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “شهردار و مدیران شهرداری بروجرد جارو به دست شدند”

  1. بابابه خدا ماهرسال قبض عوارض نوسازی خونه که بخش عمدش دفع زباله هست روپرداخت میکنیم…خداشاهده دیشب به پاکبان محله سجادمیگم این برگها رم جمع کن درجواب میگه همین که آشغالهارم میبریم خیلیه….توروخدابزارتوسایت به گوش مسوولین برسه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close