اخبار بروجرد

ثبت‌نام ۷۵ نامزد انتخاباتی در بروجرد

روزهای بروجرد- رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در بروجرد گفت: شرایط برگزاری انتخابات پرشور، با نشاط، سالم و با حضور حداکثری مردم در بروجرد فراهم است.

به گزارش فارس، لهراسب چهارمحالی در دیدار اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: در سایه تعامل و همدلی عوامل اجرایی، زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور حداکثری اقشار مردم در این شهرستان مهیا است.

وی با اشاره به اینکه در هر شرایطی تامین امنیت کشور در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: دشمنان در جریان برگزاری انتخابات‌ها اهدافی را دنبال می‌کنند که باید مانع تحقق آن‌ها شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد بیان کرد: دشمن در وهله اول در تلاش به دنبال جلوگیری از برگزاری انتخابات است و زمانی که از رسیدن به این هدف ناامید می‌شود، می‌کوشد کشور را به هرج و مرج بکشاند.

چهارمحالی افزود: زمانی که دشمن از دستیابی به این دو هدف ناکام می‌ماند، با استفاده از فضای مجازی و ابزارهای رسانه‌ای به دنبال فرستادن افراد ناصالح به مجلس شورای اسلامی است.

وی تاکید کرد: دشمنان از این طریق می‌کوشند با فرستادن حتی یک فرد ناصالح به مجلس از تریبون آن برای اجرایی کردن اهداف و نیات شوم خود استفاده کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد تصریح کرد: از این رو باید با زمینه‌سازی برای حضور پرشور و حداکثری اقشار مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، مانع تحقق اهداف دشمنان انقلاب شد.

چهارمحالی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به ثبت‌نام ۷۵ نامزد انتخاباتی در بروجرد گفت: قریب به ۲۰ نفر از این افراد دارای تجربه و سوابق انتخاباتی بوده اما بسیاری دیگر از جوانان مومن، متدین، ولایتمدار و تحصیل‌کرده و البته بدون تجارب مدیریتی هستند.

وی بر ضرورت زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در بروجرد تاکید و خاطرنشان کرد: باید بستر حضور حداکثری اقشار مردم در این عرصه انتخاباتی فراهم شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بروجرد بیان کرد: از سویی عوامل اجرایی برگزاری این انتخابات نیز باید در سایه همدلی، تعامل و وحدت و صیانت و حفاظت از آراء مردمی، شرایط را برای برپایی انتخاباتی سالم مهیا کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close