اخبار بروجرد

اختصاص ۴۰ میلیارد برای راه‌های روستایی بروجرد

روزهای بروجرد– سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد از اختصاص ۴۰ میلیارد برای راه‌های روستایی شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجید منعمی در بازدید از راه‌های روستای بروجرد اظهار کرد: دولت سیزدهم رویکرد خاصی به روستاها دارد و روستاها اهمیت ویژه‌ای برای دولت دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های برخی روستاهای شهرستان مناسب نیست با پیگیری‌های به عمل آمده اتفاقات خوبی در راه‌های روستایی افتاده است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: دولت همت و توان ویژه‌ای را برای این کار، به کار بسته که خیرات و برکات زیادی برای روستاییان دارد.

منعمی اضافه کرد: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های روستایی شهرستان در نظر گرفته شده که بخشی از قرار دادها منعقد و برخی از آنها در دست پیگیری است که به انعقاد برسد.

وی بیان کرد: در راستای محور فرعی روستاهای بروجرد می‌توان به راه‌های روستایی جعفرآباد، علی‌آباد، دهترکان، بیدکلمه، کوشکی علیا، دره گرم و گیلانسر اشاره کرد که قرارداد این راه‌های روستایی با پیمانکار بسته شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: حدود ۱۸ میلیارد این قرارداد بسته شده که کار آغاز شده است و برای روکش آسفالت روستای شیخ میری کلهر حدود ۱۲ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است که به‌زودی آغاز خواهد شد.

منعمی با اشاره به تعریض جاده بروجرد-ونایی، افزود: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد جهت تعریض در نظر گرفته شده که اعتبار آن تامین شده است.

وی اظهار کرد: این مهم به زودی انجام خواهد شد که امید می‌رود این کارها باعث شود که بتوانیم از ظرفیت‌های روستایی در شهرستان به نحو مطلوب بهره‌برداری کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: امیدواریم با اینگونه کارها اتفاقات بهتری برای روستاییان بیفتد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close