اخبار بروجرد

امور برق بروجرد ۴۶۰میلیارد ریال از مشترکان خود طلب دارد

روزهای بروجرد- مدیر امور برق بروجرد گفت: این دستگاه خدمات رسان بابت هزینه برق مصرفی ۴۶۰میلیارد ریال از مشترکان شهری، روستایی و صنعتی خود طلب دارد.

محمد علی خسروی درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ۴۵ میلیارد ریال از این بدهی مربوط به مشترکان روستایی ۲ بخش مرکزی و اشترینان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۴ درصد طلب فروش برق شهرستان وصول شد، افزود: تاخیردر پرداخت قبوض مصرفی مشترکان منجر به بروز مشکلاتی از جمله کمبود نقدینگی برای خدمت رسانی مطلوب می شود.

مدیرامور برق بروجرد بیان کرد: کمبود نقدینگی موجب شده تا تعهدات طرح های عمرانی براساس زمان بندی انجام نشود اما در بهره برداری از برق شبکه موجود با اعتبارات تخصیص داده شده حفظ و شاهد کمترین خاموشی درسطح شهرستان هستیم.

خسروی اضافه کرد: در بارندگی های اخیرهیچ گونه خاموشی در بروجرد وجود نداشت که عمده علت آن حفظ شبکه شاخه زنی به موقع درختان و بهره گیری از تجهیزات لازم بوده است.

وی ادامه داد: عملیات شاخه زنی درختان سطح شهر با استفاده از ۶ دستگاه خط گرم و نیز به روش خط سرد در حال اجرا است.

مدیرامور برق بروجرد افزود: هم اکنون ۱۲ دستگاه سکسیونر گازی با اعتبار ۲ میلیارد ریال خریداری شده که موجب می شود تا زمان تعمیرات روی خطوط حفظ و بدون قطع برق در کل مسیر تعمیر در منطقه مشخص انجام شود.

خسروی گفت: همچنین یک دستگاه خط گرم با اعتبار پنج میلیارد ریال خریداری شده که ۸۰ درصد کارهای آن انجام و به زودی وارد شهرستان خواهد شد و با خرید این دستگاه مدرن کارهای تعمیرات برق بر روی شبکه بدون اعمال خاموشی انجام و نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب و حفظ جان نیروها به هنگام تعمیرات دارد.

وی بیان کرد: طول شبکه برق بروجرد یک هزار و ۲۰۰ کیلومتراست که در سه سال اخیربا هدف کاهش خاموشی ها، جلوگیری از اتلاف انرژی و سرقت کابل ها ۱۰۰درصد شبکه برق این شهرستان به کابل خود نگهدار تجهیز شد.

درحال حاضر بیش از ۱۴۱ هزار مشترک خانگی و صنعتی درشهرستان بروجرد وجود دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close