اخبار بروجردلرستان

بیشترین تردد خودروها در لرستان در کدام جاده‌هاست؟

روزهای بروجرد- سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۱۴ وسیله نقلیه از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه جاری در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مرتضی شیروانی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:  این میزان تردد توسط ۶۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین تردد در محور خرم آباد- سه‌راهی چالان‌چولان (بروجرد) با ۵۸ هزار و ۵۰۷ مورد، سه راهی چالان‌چولان-خرم آباد (بروجرد) با ۵۸ هزار و ۱۵۵ و پلدختر-خرم‌آباد (چم انجیر) با ۴۷ هزار و ۵۷۸  مورد  می‌باشد.

وی بیان کرد: همچنین بیشترین تردد وسیله نقلیه سنگین در محور خرم آباد-سه راهی چالان چولان (بروجرد) با ۱۱ هزار و ۸۴۳ تردد ثبت شد.

شیروانی گفت: زمان اوج تردد در محورهای استان طی این مدت ساعت ۱۸ تا ۱۹ بود و متوسط تردد در هر ساعت ۲۲۳ وسیله نقلیه بوده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت متوسط در محورهای مجهز به تردد شمار ۷۹.۸ کیلومتر است ادامه داد: محور پلدختر-خرم آباد(شوراب) با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت دارای بیشترین و محور پلدختر-کوهدشت (سه راهی بابازید- سه راهی زانوگه) با ۵۰ کیلومتر کمترین سرعت متوسط وسایل نقلیه را داشته اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close