اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: برنامه ریزی دشمن یکی از ریشه های اعتراضات اخیر بود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت:یکی از علل و ریشه های اعتراضات اخیر و حوادثی که بعد از گران شدن بنزین در کشو رخ داد ،برنامه ریزی و تبلیغ دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: دشمنان با برنامه ریزی و تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی از شرایط به وجود آمده بعد از گران شدن بنزنین سوء استفاده کردند و ضعف های موجود را  بزرگنمایی کردند.

وی گفت: با گران شدن بنزین عده ای از مردم که اصلا قصد آشوب و تخریب نداشتند برای اعتراض آمدند اما در  این بین افرادی نیز سوء استفاده کردند در عین حال باید تاکید داشت که مسئولین هم باید زمینه بیان اعتراض مردم و گفتن نظرات مردم را فراهم کنند بگونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان هم قرار نگیرد.

امام جمعه بروجرد گفت:نهادهای فرهنگی هم بخوبی عمل نکرده اند و جوانان را در فضای مجازی که بدست دشمن مدیریت می شود، رها کرده اند .

وی گفت: یکی دیگر از ریشه های جریانات اخیر که بعد از گران شدن بنزین رخ داد عملکرد نامناسب برخی مدیران و مسئولین بود ضمن تایید اینکه ما مدیر خوب هم داریم ولی برخی هم عملکرد خوبی نداشتند و در واقع با عملکرد نامناسب خود نارضایتی تراشی کردند.

حجت الاسلام حسینی گفت: آن مسئولینی که امضا و حرفشان تعیین کننده است باید بگونه ای با مردم رفتار کنند که ایجاد نارضایتی نکنند.

امام  جمعه بروجرد با اشاره به تصمیم مسئولین نظام جمهوری اسلامی برای دلجویی از خانواده های قربانیان گفت:  دلجویی از خانواده های آنهایی که آسیب دیدند همان رافت اسلامی است که مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار دادند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه باید مواظب بود چنین حوادثی دوباره تکرار نشود گفت: مدیران و مسئولان با مردم خوب رفتار کنند و نارضایتی تراشی نکنند و بعبارتی نمک به زخم مردم نپاشند.

حجت الاسلام  حسینی در بخشی از سخنانش با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید مودبانه ، دلسوزانه و همراه با احترام باشد تا موجب ناراحتی و اعتراض مردم نشود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close