لرستان

معاون رئیس جمهور در امور زنان: احزاب از حضور زنان در انتخابات مجلس حمایت کنند

روزهای بروجرد- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس در پیش است، زنان توانمند و شایسته برای حضور در مجلس شناسایی و معرفی شوند.

به گزارش مهر، معصومه ابتکار در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه به طور منظم میزان مشارکت زنان در پست های مدیریتی کشور را رصد می کنیم و بسیار اهمیت دارد این موضوع که فرصت برای خانم ها داده شود، اظهار داشت: ۴۱ درصد از کارکنان دولت خانم ها هستند، به همین نسبت زنان باید بتوانند از فرصت های مدیریتی بهره بگیرند و کشور هم هوشمندانه از توانمندی زنان استفاده کند.

وی با بیان اینکه بسیار امیدواریم با توجه به اینکه انتخابات مجلس در پیش است زنان توانمند و شایسته برای حضور در مجلس شناسایی و معرفی شوند، تصریح کرد: انتظار داریم احزاب و تشکل های سیاسی به سهم زنان توجه داشته باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: حداقل این هدف گذاری ۳۰ درصدی دولت در مدیریت زنان در کشور، در مجلس شورای اسلامی نیز مورد نظر قرار بگیرد و ۳۰ درصد نمایندگان مجلس زن باشند.

ابتکار با تاکید بر اینکه با توجه به حضور روزافزون زنان در عرصه های مختلف در مجلس هم باید شاهد این موضوع باشیم، افزود: امیدواریم زنان توانمند به عرصه بیایند، زنانی که احساس می کنند این شایستگی را دارند که در خدمت مردم باشند بیایند و خود را معرفی کنند و احزاب و گروه ها هم حمایت کنند.

وی یادآور شد: الان ۶ درصد نمایندگان مجلس زن هستند که خیلی کم است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close