اخبار بروجرد

مانع معارضین بر سر راه تعریض جاده دانشگاه آزاد بروجرد

روزهای بروجرد- تعریض جاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد طی چند سال اخیر با عدم رضایت و توافق معارضینی همراه بوده که این پروژه را با روندی کند مواجه کرده است.

به گزارش مهر، تعریض و تکمیل جاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به دلیل وجود معارض متعدد و تغییر پیمانکار پروژه از اوایل سال گذشته تا کنون تقریبا راکد مانده است تا آنجا که رئیس دادگستری برای رفع مشکل به این موضوع ورود پیدا می کند.

مسعود فلاح معاون عمرانی فرمانداری بروجرد در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه تعریض جاده به طول ۳ کیلومتر بوده که یک کیلومتر آن انجام شده و ۲ کیلومتر مابقی به دلیل وجود معارضین متعدد مسکوت مانده است.  

وی افزود: با تعیین کارشناس و قیمت زمین برخی از معارضین موافق ادامه پروژه هستند اما برخی از معارضین هم هستند که موافقت نکرده اند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد تصریح کرد: لذا به دنبال کش آمدن این مساله، دادگستری بروجرد ورود پیدا کرده و برای رفع مشکلات ادامه تعریض جاده پیشنهاد داده شد که در ابتدا معارضین را به موافقت با ادامه پروژه و فروش ملک دعوت و رضایت آنها را جلب کنیم و در مرحله دوم اگر باز مخالفت کردند با تایید راه و شهرسازی و معارضین یک کارشناس از طرفین و یک کارشناس از سوی دادگستری انتخاب شود و جهت تملک مابقی زمین جاده قیمت لازم را تعیین کنند.

فلاح ادامه داد: طبق تاکید رئیس دادگستری بروجرد این پروژه باید انجام شود و پیشنهاد شد آن اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد است برای رفع معارضین به آنها پرداخت شود.

وی تاکید کرد: چنانچه کارشناسان برای تعیین قیمت مشخص و خرید زمین انتخاب شوند و مشکل معارضین حل شود عملیات اجرایی ۲ کیلومتر باقی مانده این پروژه هر چه سریعتر آغاز خواهد شد.

همچنین جلسه رفع مشکلات تعریض جاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور فرماندار بروجرد، رئیس دانشگاه، مدیر راه و شهرسازی بروجرد، رئیس دادگستری بروجرد و معاونت عمران فرمانداری بروجرد در محل فرمانداری بروجرد نیز اخیرا بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است.

بنابراین گزارش، جاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در این سال‌ها به دلیل عرض کم و نداشتن شانه راه و دیگر موارد ایمنی راه سازی، مشکلات زیادی از جمله تصادفات دانشجویی را به خود دیده است که خاطر مسئولان دانشگاه و دانشجویان را مکدر کرده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close