اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: تنها ۳۲ درصد اعتبارات شهرستان تخصیص یافت

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: در مجموع در زمینه اعتبارات ۳۲ درصد تخصیص داده شده است که رقم خوبی نیست.

به گزارش مهر، عبدالرحیم رحیمی در شورای اداری شهرستان در فرمانداری بروجرد اظهار داشت: متاسفانه نوع کارگرد تعاونی های موجود در شهرستان به طور واضح مشخص نیست و برای عدم تعهد برخی تعاونی ها نمی دانیم باید به چه دستگاهی مراجعه کنیم.

وی افزود: همه تعاونی ها موظف هستند به تعهداتی که در بدو تاسیس برای آنها مشخص می شود عمل کنند و هر چه سریعتر باید تکلیف تعاونی هایی که مشکلاتی دارند تعیین شود.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: برای شهرستان پسندیده نیست تعاونی های آن به هر بهانه ای تجمع کنند بلکه باید مسئولان مربوطه پرونده های تعاونی ها را بررسی و واکاوی کرده تا با شناسایی، مشکلات احتمالی آنها زودتر حل شود.

رحیمی همچنین با اشاره به وجود آمادگی لازم جهت بارش نزولات آسمانی، افزود: اگر مشکلی پیش آید بهانه‌های سال گذشته را دیگر نمی‌پذیریم و تا آنجا که وظیفه و اعتبارات وجود داشت پاسخگو هستیم.

وی ادامه داد: سال گذشته اگر برخی کارها در طول سال انجام می‌شد خسارت کمتری به بخش‌های مختلف وارد می‌شد بنابراین می‌توانیم با هماهنگی یکدیگر خیلی از کارها را انجام دهیم.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اولویت بندی روسای هر اداره در حوزه کاری خود تصریح کرد: در برخی مشکلات به وجود آمده مقصر ۱۰۰ درصدی خودمان بودیم و یکی از مشکلات همیشگی این است که گذاشتیم مشکل به وجود بیاید بعد به دنبال رفع آن هستیم.

وی با ابراز نارضایتی از تخصیص اعتبارات شهرستانی، افزود: در مجموع در زمینه اعتبارات ۳۲ درصد داده شده است که تخصیص خوبی نیست.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close