اخبار بروجرد

دستگیری ۳۸۰۰ مجرم و کشف ۴۸۹ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع جرائم صورت گرفته ۳۸۰۰ مجرم دستگیر شده است.

به گزارش فارس، مهدی پورغلامحسین در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین ۴۸۹ کیلو و ۵۴۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: کشف انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۴۰ درصدی را به خود دیده است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر و در راستای اجرای طرحی در یکی از محله‌های شهر با مظنون شدن به یک خودرو سمند، در بازرسی از این خودرو ۲۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

پورغلامحسین بیان کرد: همچنین نیروهای پلیس با مظنون شدن به یکی از خودروهای پارک شده در همان محدوده و در بازرسی از آن موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک شدند که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد هر دو خودرو حامل مواد مخدر متعلق به یک نفر بوده است.

وی از انهدام ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال در بروجرد خبر و ادامه داد: دستگیری ۳۷۲ خرده‌فروش مواد مخدر و بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر بخش‌های دیگری از عملکرد پلیس است.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به کشف ۴۱ هزار و ۷۳۴ عدد قرص روان‌گردان و افزایش ۲۳۸ درصدی کشفیات در این باره در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: بیشتر این قرص‌ها از عطاری‌ها و مراکز عرضه داروهای گیاهی کشف و ضبط شده‌اند.

پورغلامحسین به کشف و ضبط ۱۶۴ قبضه سلاح غیرمجاز در سال جاری اشاره و تاکید کرد: همچنین با انجام ۲ هزار و ۴۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، ۳۵۱ واحد به دلیل تخلفات صنفی پلمب و ۶۹۷ قلیان جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ باند سرقت که عمدتا نسبت به سرقت منزل، خودرو و احشام اقدام می‌کردند، منهدم شده و طی این مدت ۵۹۳ سارق نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به کشف ۵۱۳ هزار و ۷۴۰ نخ سیگار قاچاق و افزایش ۱۷۸ درصدی کشفیات در این باره نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: کشف ۱۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۷۳ نفر در رابطه با قاچاق کالا بخش‌های دیگری از عملکرد پلیس است.

پورغلامحسین از کشف ۹۶ درصدی جرائم رایانه‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون خبر و ادامه داد: مجرمان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به وقوع ۱۲ فقره قتل از ابتدای امسال در شهرستان بروجرد گفت: همه قتل‌های رخ داده کشف و در ۱۰ فقره منجر به دستگیری قاتل شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close