اخبار بروجرد

امور برق بروجرد بیش از۴۷ میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد

روزهای بروجرد- مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: این دستگاه خدمات رسان ۴۷ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان از مشترکان خود طلب دارد که ۱۵ میلیارد و ۹۵۶ میلیون تومان مربوط به صنایع است.

به گزارش ایرنا، محمد علی خسروی در جلسه شورای اداری که در سالن همایش های فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: شرکت برق از بخش خانگی ۱۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان، از ادارات هفت میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان، از چاه های آب کشاورزی و آب شرب شهری و روستایی پنج میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان و از واحدهای تجاری پنج میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان طلب دارد.

وی اظهارداشت: با توجه به این که شرکت برق از اعتبارات دولتی استفاده نمی کند ضروری است تا همه مشترکان نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام کنند تا بتوانیم خدمات بیشتر ومطلوب تر ارائه دهیم.

مدیرامور توزیع برق بروجرد با اشاره به این که بیشترین طلب مربوط به بخش صنعت است، بیان کرد: با توجه به این که باید از تولید کننده حمایت شود در این راستا فشاری به صنایع برای پرداخت طلب وارد نشده و فرصت دادیم تا طبق توان مالی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

خسروی اضافه کرد: در سال جاری ۴۰۰ اشنعاب برق غیر مجاز در روستاها و حاشیه شهر شناسایی شده که برخورد و اقدامات لازم انجام شده اما یکی دیگر از مشکلات تخریب چراغ های روشنایی در حاشیه شهر است که نیروی انتظامی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد تا تخریب در این مناطق صورت نگیرد.

وی ادامه داد: در تابستانی که گذشت در بروجرد خاموشی ها ۹۸ درصد کاهش یافت.

خسروی از اجرای پروژه های برق در بروجرد خبر داد و اضافه کرد: اصلاح و بهینه سازی طول خطوط در روستای جعفرآباد به طول هشت کیلومتر، جداسازی برق روستاهای بخش مرکزی و اشترینان به تعداد هشت روستا، احداث شبکه کامل روستای تنگ محمد حاجی، اصلاح و بهینه سازی شبکه ۲۰ کیلو ولت روستاهای بیچون و دهنو مقدسی از پروژه هایی هستند که با اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان در حال انجام هستند.

وی با اشاره به نصب ۱۵ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو ولت در بروجرد اظهار داشت: نصب هر یک از این نیروگاه ها حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد که درامد هر ماه نصب آنها حدود ۱۲ میلیون ریال است.

خسروی اضافه کرد: ۹۸ درصد مشترکان برق شهرستان هزینه برق مصرفی خود را از طریق ارسال پیامک دریافت می کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close