اخبار بروجرد

یادواره ۳۴۸ شهید بسیجی در بروجرد برگزار می‌شود

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در هفته بسیج بالغ بر ۵۰ برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

عکس: پوریا مهدوی

به گزارش فارس، مجید سوری در جلسه ستاد هفته بسیج این شهرستان اظهار کرد: در هفته بسیج امسال بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی و عمرانی اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: تجلیل از جهادگران بسیجی، افتتاح مسکن مهر محرومان، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا بخش‌هایی از برنامه‌های هفته بسیج در بروجرد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: تجلیل از نخبگان، فرهیختگان و برترین‌های شهرستان در بخش‌های قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی از جمله کانال‌های آب‌بر کشاورزی و تامین آب شرب روستایی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

سوری تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج در بروجرد تجلیل از خیرینی است که در کمک به نیازمندان، محرومان و فقرزدایی از شهرستان بروجرد نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی تاکید کرد‌: همچنین در پنجم آذر ماه امسال گردهمایی بزرگ بسیجیان استان لرستان در مرکز استان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای بسیج شهرستان بروجرد خبر و ادامه داد: در فاصله هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج یادواره‌های شهدا در همه استان‌ها و شهرستان‌ها برای ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور برگزار می‌شود.

سوری اظهار کرد: برپایی پیاده‌روی خانوادگی و اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که به این منظور برگزار می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close