اخبار بروجردویژه ها

گزارشی از جلسه سئوال از شهردار/ دست پر شهردار برای پاسخگویی

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد روز چهارشنبه برای پاسخ به سئوالات دو عضو شورای شهر ( اشرف چگنی و محمد بیاتی) در جلسه شورای حضور یافت.

رحیم جافری در پاسخ به سئوالی در مورد منزل مسکونی خود اظهار داشت: طبق نامه شورای شهر مکانی که تبدیل به جمع آوری ضایعات در شهرداری بود را اجازه تعمیر و تجهیز آن به بنده داده شده است که طبق قانون از حقوق بنده برای استفاده از این مکان ماهانه کسر خواهد شد بنده حدود ۸ ماه است به عنوان شهردار بروجرد معرفی شده ام و تا کنون حکمی برایم صادر نشده است و از تیرماه تا به امروز هم حقوقی دریافت نکرده ام پس وقتی حکمی ندارم ۱۰ درصد کسری هم از حقوق بنده بابت استفاده از محل مسکونی کسر نشده است و در صورت صدور حکم آن نیز کسر خواهد شد.

 وی در مورد مدرک تحصیلی خود نیز با ارائه مدارکی اظهار داشت: دفاع از رساله دکتری بنده به علت مشغله به تعویق افتاده است.

شهردار بروجرد در مورد اصلاح بلوار تختی نیز اظهار داشت: برای جدول گذاری بلوار تختی ۷۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که بر اساس ردیف ۳۰۳۰۱۰۱ به نام اصلاح و جدول گذاری خیابان های سطح شهر بوده است و با این اصلاح بلوارهای غیر استاندارد ۷۰ سانتی خیابان تختی به ۲۰ سانتی متر کاهش یافته است که با توجه به لزوم رنگ آمیز هر ساله آن هزینه بالایی سالانه صرف این کار می شده است.

 رحیم جافری در مورد آسفالت محوطه برخی ادارات خواستار مشخص نمودن آن ادارات شد که سئوال کنندگان به نام ادارات اشاره نکردند!

حاشیه ها:
 شهردار بروجرد با تعدادی از روسای سازمان های مجموعه خود در صحن شورا حضور یافته بود.

رحیم جافری در پایان سخنان خود در مورد پاداش چند ده میلیونی دو تن از اعضای شورای شهر شفاف سازی کرد. وی به طور مشخص اظهار داشت: سرکار خانم چگنی در شورای پنجم تاکنون ۳۵ میلیون تومان صرفا پاداش حضور در جلسات را دریافت کرده و جناب آقای بیاتی برای حضور در جلسات یکی از سازمان ها به ازای هر جلسه یک میلیون و دویست هزار تومان دریافت کرده است.

جافری البته با انتقاد از برخی اعضای شورای شهر که در برابر پاداش های شهردار پیشین (امیر جاویدپور) سکوت کرده اند نیز تصریح کرد: ۴۷ میلیون تومان پاداش برای چندماه شهردار بودن که علاوه بر حقوق بوده است با وضعیت مالی شهرداری بروجرد همخوانی ندارد.

تسلط شهردار بروجرد بر حوزه کاری خود و اطلاع از ریز مسائل نکته ای بود که در این جلسه کاملا به چشم می خورد.

در پایان ۵ عضو شورای شهر که به نظر می رسید فارغ از پاسخ های شهردار تصمیم به قانع نشدن را پیش از جلسه گرفته بودند نامه تایپ! شده‌ی عدم قانع شدن خود را به رییس شورا تحویل دادند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “گزارشی از جلسه سئوال از شهردار/ دست پر شهردار برای پاسخگویی”

  1. از میدان کوروش تا میدان امام خمینی،مبلغ ۷میلیارد تومان هزینه آسفالت آن شده.
    با برآوردی دقیق باید به این مساله رسیدگی شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close