اخبار بروجرد

بهره‎برداری از کتابخانه دکتر آیتی بروجرد در دهه فجر امسال

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: کتابخانه دکتر آیتی این شهرستان دهه فجر امسال به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش فارس، رضا آریایی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: دو پروژه کتابخانه‎ای شهید باهنر و دکتر آیتی این شهرستان هر کدام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد هنوز تکمیل نشده‎اند.

وی عنوان کرد: هر ساله اعتباری جداگانه برای هر یک از این پروژه‎ها در نظر گرفته شده و با صرف آن پیشرفت ۱۰ تا ۱۵ درصدی را برای این کتابخانه‎ها رقم زده است.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه امسال نیز اعتباراتی جداگانه برای این دو پروژه مصوب شده است، تاکید کرد: با این اعتبارات حتی اگر تخصیص ۱۰۰ درصدی هم داشته باشند، هیچ‎یک از این دو کتابخانه را تکمیل نمی‎کنند.

آریایی تاکید کرد: بر این اساس و با هماهنگی‎های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل کتابخانه‎های عمومی لرستان قرار شد اعتبارات دو کتابخانه تجمیع و صرف تکمیل کتابخانه دکتر آیتی شود.

وی ادامه داد: از این طریق و با صرف اعتبار بیش از ۹۰۰ میلیون تومانی مصوب برای هر دو پروژه می‎توان کتابخانه دکتر آیتی را برای دهه فجر امسال به بهره‎برداری رساند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: این مهم در صورتی تحقق می‎یابد که اعتبارات منظور شده تخصیص ۱۰۰ درصدی به خود ببیند، اگر هم چنین نشد به دنبال این هستیم که پیمانکار پروژه را تکمیل کند و دیون او را سال آینده پرداخت کنیم.

آریایی با اشاره به اینکه تکمیل و افتتاح دو پروژه کتابخانه‎ای یاد شده به اعتبار ۲ میلیارد تومانی نیاز دارد، اضافه کرد: به این ترتیب سال آینده نیز اعتبار مصوب هر دو پروژه صرف تکمیل کتابخانه شهید باهنر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با تجمیع اعتبارات و صرف آن برای یکی از پروژه‎ها می‎کوشیم زمان تکمیل و بهره‎برداری از این دو کتابخانه در دست احداث را به جلو انداخته و اجازه ندهیم زمان ساخت آن‎ها بیش از این به طول انجامد.

فرماندار بروجرد افزود: تلاش ما این است که با تجمیع اعتبارات دو پروژه کتابخانه‎ای این شهرستان اجازه ندهیم که زمان ساخت آن‎ها طولانی‎تر شود، همانطوری که با صرف اعتبار هر پروژه برای همان پروژه این اتفاق رخ خواهد داد

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close