اخبار بروجرد

حمایت دادستان بروجرد از دامپزشکی برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام

روزهای بروجرد- دادستان بروجرد بر حمایت از دامپزشکی استان لرستان برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام در سطح این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش مهر، مصطفی زبردست مدیر کل دامپزشکی استان لرستان روز چهارشنبه به همراه معاون توسعه، مسئول اداره حقوقی و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجرد دیداری با دادستان شهرستان بروجرد داشتند.

در این دیدار ابتدا مصطفی زبردست گزارشی از شرح وظایف سازمان دامپزشکی کشور شامل مبارزه با بیماری‌های دامی ومشترک بین انسان و دام، نظارت بر مراحل پرورش، کشتار و استحصال عرضه فراورده‌های دامی ارائه کرد.

وی از دادستان بروجرد درخواست کرد تا در مبارزه با پدیده کشتار غیرمجاز دام و طیور همکاری لازم را با اداره کل دامپزشکی استان داشته باشند.

دادستان بروجرد هم در این دیدار گفت: با توجه به رسالت دامپزشکی در سلامت عمومی جامعه نهایت همکاری را با این مجموعه خواهیم داشت.

بیرانوند ادامه داد: به عنوان حقوق عامه جامعه به صورت حداکثری از دامپزشکی استان لرستان در مبارزه با کشتار غیر مجاز دام و طیور حمایت خواهیم کرد.

در ادامه مصطفی زبردست مدیر کل دامپزشکی استان لرستان با حضور در جمع همکاران دامپزشکی بروجرد و تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل دامپزشکی در سال گذشته، استمرار در پیگیری شرح وظایف دامپزشکی را در خدمات رسانی به مردم را از همکاران خواستار شدند.

در پایان این مأموریت یک روزه، مدیرکل دامپزشکی لرستان از تعدادی از مراکز وابسته به دامپزشکی بازدید کردند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close