اخبار بروجرد

تامین اعتبار پروژه‌های نیمه کاره بروجرد در دستور کار قرار دارد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش خود را به منظور تامین اعتبار پروژه های نیمه کاره این شهرستان به کار گرفته‌ایم.

به گزارش فارس، فاطمه مقصودی در جلسه هم اندیشی با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: همه تلاش خود را به منظور تامین اعتبار پروژه‌های نیمه کاره این شهرستان از جمله سد آبسرده و خط ریلی به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار ٣۶٢ میلیارد تومانی به پروژه سد آبسرده بروجرد، افزود: پروژه ریلی این شهرستان در لایحه بودجه سال جاری قرار گرفته و از مجموع اعتبار ١٢٠ میلیارد تومانی تخصیص یافته به پروژه ریلی خرم‌آباد_بروجرد ۶٠ میلیارد تومان مختص شهرستان بروجرد است.

نماینده بروجرد گفت: تلاش‌ها برای از سرگیری فعالیت دو کارخانه سامان کاشی و عظیم خودرو این شهرستان ادامه دارد و اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

مقصودی با اشاره به برخی مشکلات خبرنگاران تاکید کرد: مطالبات به حق این قشر زحمتکش که تامین اعتبارات، معیشت و بیمه برخی از آنها به شمار می روند در دولت جدید پیگیری می‌شوند.

وی رسالت خبرنگاران را شفاف سازی خواند و افزود: نشر برخی اکاذیب، تهمت‌ها، توهین‌ و تهدیدها در فضای مجازی باید کنترل شود.

نماینده بروجرد ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار و تقدیر از تلاشگران در این عرصه تصریح کرد: رسالت خبرنگاران بیان حقایق، رفع تبعیض‌ها و زدودن ظلم و ناحق است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید خود را با ارزش‌های انقلاب، ایتار و شهادت و از خودگذشتگی منطبق کنند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close