اخبار بروجرد

۸ هزار خانوار در بروجرد زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

روزهای بروجرد- رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بروجرد گفت: ۸ هزار و ۲۵۰ خانوار در بروجرد زیرپوشش کمیته امداد هستند.

محمد پارسا در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در این شهرستان اظهارداشت: درآمدها، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست همه به‌دست نیازمندان خواهد رسید تا در بحث تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و معیشت خانواده‌های آنها استفاده شود. 

وی افزود: گفت: در حال حاضر کمیته امداد منطقه یک بروجرد تعداد ۳۸۶۰ خانوار را تحت حمایت خود دارد که بالغ بر ۷۱۸۰ نفر هستند که در سرفصل‌های مختلف کمک دریافت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بروجرد عنوان کرد: صدقات ما توسط صندوق‌های کوچک و بزرگ ومتوسط جمع‌آوری می‌شود البته با پیشرفت‌های اطلاعاتی و رونق گرفتن فن آوری‌ها برای این منظور درگاه‌هایی راه‌اندازی شده است و کمک‌های مردی به صورت الکترونیکی به این حساب واریز می‌شود.آدرس درگاه الکترونیکی ما #۰۶۶۸*۸۸۷۷* است و تمام کمک‌هایی که از طریق این درگاه جمع‌آوری می‌شود فقط مختص به شهرستان بروجرد است.

وی خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه‌های سال گذشته ۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی و کالا کمک‌های مردمی داشتیم که به سازمان دانش‌آموزی تحویل داده شد تا آنها بتوانند با تشخیص آموزش و پرورش و مدیران و معلمان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کنند امسال هم به همین منوال پیش می‌رویم.

پارسا  گفت: خانواده‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی به پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر تحویل دهند. یک سری پاکت نیز طبق روال همه ساله تهیه و در اختیار رابطین مدارس قرار داده شده تا به خانواده‌ها و والدین بدهند، تمام این کمک‌ها بعد از ۲۴-۴۸ ساعت به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به سرفصل‌های مختلف کمیته امداد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۳۹۰ خانوار تحت معیشت بگیر منطقه ۲ هستند که ۱۱ هزارنفر اند.در کنار این رقم و تعداد هم ۳۷۷ خانوار تبصره ۱۴ داریم که ۹۵۰ نفر هستند که در سرفصل‌های مختلف درمان، عمران، خودکفایی، مشاوره، جهیزیه، وام، دانش‌آموزی و دانشجویی حمایت می‌شوند و در حوزه مددکاری بنا به نیازی که دارند از کمک‌های این کمیته بهره‌مند خواهند شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close