اخبار بروجردویژه ها

کاهش ۴۳ درصدی نزاع دسته‌جمعی در بروجرد/ ۷۰ درصد سرقت‌ها منجر به کشف شده است

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در ۶ ماه گذشته ۹۲۵ فقره انواع سرقت کشف و به این ترتیب ۷۰ درصد سرقت‌های انجام شده با منجر به کشف شده است.

به گزارش فارس، مهدی پورغلامحسین در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: اجرای ۳۳ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی منجر به کشف سلاح، مواد مخدر و دستگیری سارقان شده است.

وی عنوان کرد: در ۶ ماه گذشته ۹۲۵ فقره انواع سرقت کشف و به این ترتیب ۷۰ درصد سرقت‌های انجام شده با منجر به کشف شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده با دستگیری ۵۱۸ سارق آمار دستگیری سارقان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

پورغلامحسین با اشاره به کاهش ۴۳ درصدی وقوع نزاع دسته‌جمعی در ۶ ماهه نخست امسال بیان کرد: کشف ۱۳۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز، ۲۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۳ هزار و ۸۰۷ عدد انواع قرص‌های روان‌گردان و افزایش ۹۳ درصدی رشد کشفیات در این باره از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: دستگیری یکهزار و ۸۹۴ معتاد، دستگیری ۳۲۶ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۵۰۲ هزار و ۴۰۰ نفر انواع سیگار قاچاق و افزایش ۱۹۸ درصدی رشد کشفیات سیگار قاچاق از دیگر اقدامات انجام شده در ۶  ماهه نخست امسال است.

فرمانده انتظامی بروجرد با تاکید بر اینکه در مجموع همه جرائم ۳ هزار و ۴۰۸ مجرم دستگیر شده است، افزود: کاهش ۲۷ درصدی تصادفات درون شهری و ۳۷ درصدی تصادفات منجر به جرح درون شهری بخش‌های دیگری از فعالیت‌های پلیس را شامل می‌شود.

پورغلامحسین گفت: با پاسخ‌گویی پلیس ۱۱۰ به ۳۷ هزار و ۷۰۶ تماس شاهد رشد ۴۳ درصدی تماس‌ها در مقایسه با مدت مشابه هستیم.

وی از شناسایی و انهدام ۱۶ باند سرقت منزل، احشام و دیگر سرقت‌ها خبر و ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی را به خود دیده است.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به شناسایی و انهدام ۱۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و افزایش ۳۳ درصدی آن اظهار کرد:از سویی در برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های متخلفی که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و یا حرکات مارپیچ کرده‌اند، تعدادی خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

غلامحسین بیان کرد: بر اساس دستور قضایی با پدیده‌های سگ‌گردانی، بدحجابی و ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close