اخبار بروجرد

نماینده بروجرد: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری توسط دولت جراحی بزرگ در نظام اداری است

روزهای بروجرد- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده بروجرد در مجلس درخصوص تذکر به دولت برای استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری تاکید کرد که این موضوع را به طور جدی در هیات رئیسه مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی روز دوشنبه ۲۲ مهرماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری توهین به بازنشستگان، نیروهای انسانی و کارکنان دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس است که وقت زیادی را بر روی بررسی این لایحه گذاشته تا آن به نتیجه برسد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه مسلم است لایحه قانون خدمات کشوری بستر مناسبی برای رفع مشکلات اداری بازنشستگان و کارمندان دستگاه های اجرایی مختلف فراهم می کند، بنابراین استرداد آن نباید صورت بگیرد، چرا که معنی ندارد همه کارمندان در تمام وزارتخانه ها با مدارک تحصیلی مشابه فعالیت یکسانی انجام دهند اما دریافتی آنها یکسان نباشد و به طور قطع این یک تبعیض و بی عدالتی آشکار است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: هم اکنون هیچ آمار درستی از وضعیت پرداختی دستگاه های مختلف در اختیاردولت نیست، چرا که قانون در این زمینه وجود ندارد، بنابراین اطلاعات دقیقی درباره حقوق کارگزینی نیروهای دستگاه های مختلف نیز در دسترس نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استرداد این لایحه یک جراحی بزرگ در نظام اداری است و بیانگر مخالفت با سالم سازی دستگاه های اجرایی و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی بین نیروهای انسانی است، بنابراین رئیس مجلس شورای اسلامی باید با استرداد آن مخالفت کند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده تاکید کرد: این موضوع باید در هیات رئیسه مطرح شود چرا که اگر دولت این لایحه را بازپس گیرد، چون زمان آزمایشی اجرای آن به پایان رسیده است، بنابراین حق پرداخت حقوق نداریم.

وی تصریح کرد: این موضوع را در هیات رئیسه به طور جدی مطرح کرده و نتیجه آن را در صحن علنی اعلام خواهیم کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close