اخبار بروجرد

فاز جدید کشتارگاه شهر بروجرد افتتاح می‌شود

روزهای بروجرد- رئیس شورای شهر  بروجرد گفت: فاز جدید کشتارگاه شهر بروجرد به زودی افتتاح می‌شود.

فریبرز محسنی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه به زودی فاز جدید کشتارگاه شهر بروجرد افتتاح می‌شود اظهار داشت:  خوشبختانه مشکلات کشتارگاه سابق چه از لحاظ بهداشتی و چه از نظر دامپزشکی در حال رفع معایب و نقایص است.

وی با بیان اینکه رونق تولید و ایجاد پروژه‌هایکاری و اشتغالزا از مهمترین اقدامات شهرداری بروجرد است که در دستور کار قرار گرفته است افزود: یکی از این پروژه‌ها که برای رونق تولید و گردشگری در بروجرد راه‌اندازی شده تله ستیژ است که تنها ۵ درصد از کار آن باقی مانده است.

رئیس شورای شهر بروجرد عنوان کرد: تله ستیز یک پروژه روی بنر نیست بلکه پروژه‌ای تمام شده است و فقط به لحاظ قانونی هنوز شروع به کار نکرده و منتظر تاییده استاندار هستیم که اگر انجام شود به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: زیپ لاین هم جزء پروژه‌های کاری و گردشگری است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد؛ این پروژه به گفته سازندگانش یکی از هیجان انگیزترین زیپ لاین‌های کشور محسوب می‌شود و این نوید را به مردم فهیم بروجرد می‌دهم که بعد از ایام عزاداری صفر و اربعین حسینی در ربیع الاول کار خود را شروع خواهد کرد.این پروژه سبب رونق اشتغال و کسب کار و درآمدزایی شهروندان خواهد شد.

محسنی گفت: یکی دیگر از اقدامات شهرداری بروجرد پیگیری طرح هفت آسمان در میدان آیت آلله بروجردی است که با تلاش شهردار بروجرد و همکار دوایی فر شهردار سابق بروجرد به زودی عملیاتی می‌شود.پروژه‌های دیگری نیز وجود دارند که فعلا روی کاغذ هستند و طراحی تکمیلی نشده‌اند و اگر سرمایه‌دار بخش خصوصی بیاید و با ما همکاری کند این پروژه‌ها نیز عملیاتی خواهند شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close