اخبار ایران

رهبر معظم انقلاب: کاهش تعهدات هسته‌ای را با جدیت ادامه می‌دهیم

روزهای بروجرد- حضرت آیت الله خامنه‌ای بیان کردند که آمریکایی‌ها در سیاست فشار حداکثری شکست خوردند.

به گزارش ایسنا،‌ بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

آمریکایی‌ها در سیاست فشار حداکثری شکست خوردند. خیال میکردند اگر سیاست فشار حداکثری روی ایران متمرکز شود، جمهوری اسلامی مجبور به نرمش میشود؛ تا این ساعت به حول و قوه‌ی الهی فهمیدند فشار حداکثری، خودشان را دچار مشکل کرده و تا این اواخر برای اینکه یک حالت نمادینی برای تسلیم ایران درست کنند و رئیس‌جمهور کشورمان را وادار به ملاقات کنند به التماس هم افتادند و رفقای اروپایی‌شان را واسطه قرار دادند؛ تا آخر هم موفق نشدند و این سیاست تا آخر هم شکست خواهد خورد.

در مسئله‌ هسته‌ای، ما کاهش تعهدات را ادامه خواهیم داد و باید با جدیت کامل ادامه دهیم؛ مسئولیت هم بر عهده‌ سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، به‌طور دقیق و به‌طور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه‌ مطلوب برسیم، که قطعاً هم ان‌شاءالله به فضل الهی به نتیجه‌ مطلوب خواهیم رسید.

روحیه‌ جوان سپاه بایستی باقی بماند. نگذارید انقطاع نسلی به وجود بیاید. همان روحیه‌ای که شهدای بزرگ و نام‌آور سپاه از خودشان در میدان های نبرد نشان دادند در دوران دفاع مقدس و قبل از دفاع مقدس و تعدادی بعد از دوران دفاع مقدس، همان روحیه بایست سریان و جریان داشته باشد در نسلهای متوالی و پی‌درپی که وارد سپاه می شوند.

تربیت دینی و انقلابی،‌ جلوگیری از انقطاع نسلی، تداوم روش خلاقیت و نوگرایی در ابزارها و در شیوه‌ها را نباید بگذارید متوقف بشود. این نوگرایی به‌طور پی‌درپی در شیوه‌ها، در قواعد کار، در وسایل کار، در ابزارهای رسمی، در ابزارهای حرکت جمعی سپاه در عرصه‌های مختلفی که بعضی را اشاره کردم، در همه‌ی اینها ابتکار و نوآوری در ابزار و شیوه‌ها بایستی وجود داشته باشد که البته این روحیه الان هم در سپاه هست.

بنابراین اولین توصیه‌ این حقیر هم این است که نگذارید سپاه پیر بشود، محافظه‌کار بشود، به وضع موجود قانع بشود؛ روزبه‌روز باید جلو بروید و بهتر بشوید در جهت انقلابی شدن، در جهت دینی شدن، در جهت کارآمد شدن.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close