اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: پیاده‌روی اربعین حسینی نشانه وحدت و اقتدار مسلمانان است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نشانه وحدت، اقتدار و انسجام مسلمانان و شیعیان جهان و اقتدار آفرین است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت مردمی و جهانی است.

وی افزود: اگر همه قدرتهای دنیا تروت خود را جمع کنند نمیتوانند اجتماعی نظیر اربعین حسینی یک دل و یک صدا خلق کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد با بیان اینکه مسوولان و مدیران کشور کشور باید به دنبال حل و فصل مشکلات مردم باشند، بیان کرد: مشکلات و معضلات ملت با اقدام جهادی و عمل برطرف خواهد شد. 

حجت السالام والمسلمین حسینی اضافه کرد: عزت و عظمت امروز،به خاطر قدرت و شجاعت در برابر دشمنان به دست امده و  با تقویت وحدت باید در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی با اشاره به دستگیری روح الله زم سرکرده کانال تلگرامی آمد نیوز یادآور شد: دستگیری این فرد نشان دهنده قدرت و توانمندی سرویس های اطلاعتی سپاه در برابر سرویس های اطلاعاتی دشمنان بود.

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: زم فردی فاسد و دروغگو بود که به لطف خدا به دست پاسداران گمنام امام زمان عج) به دام افتاد واین یک موفقیت بزرگ برای کشور است.

خطیب جمعه بروجرد گفت: اینکه فرد خیانتکاری به دست نیروهای سپاه به دام افتد مهم است اما مهم تر از آن قدرت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناتوانایی سرویس های اطلاعاتی کهنه دنیا است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزی ریگی را بر فراز آسمان به زمین اورده و به دام انداختند و امروز ” زم ” را که در تدابیر شدید امنیتی فرانسه بود به دام انداختند.

وی اظهار داشت: رسانه های غربی در برابر این اقدام نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت گیج هستند و بحث روی چگونگی دستگیری است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close