اخبار لرستانویژه ها

نوبخت در سفر به لرستان: احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در لرستان

روزهای بروجرد- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سفر به لرستان کلنگ ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان و افراد کم‌درآمد استان به زمین زده می‌شود.

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: سفر به لرستان از اولویت‌های کاریم بود که امروز محقق شد.

وی به تغییر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: از خدمات رئیس سابق سازمان برنامه‌ریزی لرستان رضایت کامل را داشتیم، با این وجود بنا به سیاست‌های دولت ترجیحا تصمیم به تصدی بانوان در این سمت برای استان گرفتیم.

معاون رئیس‌جمهور از تسریع در جبران خسارت‌های ناشی از سیل در لرستان خبر و ادامه داد: در جلسات امروز به طور کامل در جریان مسائل مالی و پرداخت‌ها قرار خواهیم گرفت.

نوبخت بیان داشت: در این سفر کلنگ ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان و مردم کم‌درآمد لرستان به زمین زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث این واحدها در سایر استان‌ها یک‌ساله به سرانجام رسیده است، افزود: تلاش خواهیم کرد ایم مهم در لرستان تا هفته دولت سال آینده محقق شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در این سفر معاونت‌هایی از امور زیربنایی و بنیادمسکن حضور دارند که امور مربوط به زیرساخت‌ها و جبران خسارت‌ها به صورت کامل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close