اخبار بروجرد

اتوبوس‌های دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد مورد تأييد پليس راهور هستند

روزهای بروجرد- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اعلام کرد که اتوبوس‌های ويژه این دانشگاه دارای معاينه فنی و مورد تأييد پليس راهور هستند.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در واکنش به اظهارات برخی از دانشجویان مبنی بر اینکه سرویس‌های ایاب و ذهاب این دانشگاه برای دانشجویان از رده خارج هستند و در صورت استفاده‌کردن یا استفاده‌نکردن هر ترم از دانشجویان حق ایاب و ذهاب گرفته می‌شود با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آمده است: لازم است به عرض برساند اتوبوس‌های ويژه این دانشگاه همگی دارای معاينه فنی، بيمه و كارت سلامت رانندگان و مورد تأييد پليس راهور هستند.

این اطلاعیه می‌افزاید: اين دانشگاه بابت استفاده از اتوبوس در هر ترم تحصيلي مبلغ ۷۷ هزار تومان از دانشجويان اخذ می‌كند كه برخی از آنان به‌صورت مداوم و تعداد اندكی نيز گهگاه از اتوبوس و برخی اوقات از وسيله نقليه شخصی استفاده می‌كنند كه اين روش مورد استقبال اكثر قريب به اتفاق دانشجويان است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دانشگاه برای آن دسته از دانشجويان كه از وسيله نقليه شخصی استفاده می‌كنند به‌صورت رايگان پاركينگ (با نگهبانی) اختصاص داده است كه چنانچه قصد بر گرفتن هزينه پاركينگ باشد، مطمئنا از هزينه اياب و ذهاب بيشتر خواهد بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close