اخبار بروجرد

کاروان “حفاظت از منافع ملت” ؛ دایه های مهربان تر از مادر!

روزهای بروجرد- کاروانی موسوم به کاروان “حفاظت از منافع ملت” هفته گذشته در ۲۶ شهریور ماه پس از شهرکرد وارد شهرستان بروجرد شده و آنطور که خبرنگار حوزه مسجد و هیئت خبرگزاری فارس گزارش داده با پرس و جو از مردم مشخص شده مشکل اصلی مردم این شهرستان پروژه مسکن مهر و مشکلاتی از قبیل نبود فضای سبز، آسانسور، امنیت ساختمان ها در غیاب پایگاه انتظامی و مسجد در این سایت است!

اینکه مشکل سایت ۱۸ هزار نفری مسکن مهر شهرستان بروجرد سالهاست به دلیل کم توجهی مدیران شهرستانی و استانی به قوت خود باقی مانده مورد تصدیق و تائید است اما چه کسی گفته مشکل اصلی مردم شهرستان بروجرد همین سایت مسکن مهر و آن مشکلاتش هستند که تنها در اثر نبود اعتبار و افزایش بی ضابطه تعداد ساختمانهایش بر روی دست مسئولان مانده است؟!

ماهیت حرکت این کاروان که به گفته خودشان “در راستای هدف خود به مردم برای مطالبه‌گری نیازهای خود، آموزش ارائه می‌کند” چیست که حالا کاسه داغ تر از آش و دایه های مهربان تر از مادر شده اند و صرف آموزش به مردم برای اعتراض در این شهر و آن شهر راه افتاده اند و میخواهند چه چیزی به دست بیاورند؟!

سالهاست مردم به مناسبت های مختلف مشکلاتشان را به گوش مسئولان رسانده اند و بلندگوی تحریک کننده نیاز ندارند که به اسم “آشنایی مردم با مشکلات” جنجال می آفریند تا عده ای فرصت طلب نیز از حضورشان سوءاستفاده کنند.

چه کس یا کسانی این کاروان را در این واویلای بی پولی حمایت مالی می کنند که حالا دغدغه هایشان از کمک جهادی به مردم به شوراندن آنها شده است؟! اگر پولتان زیادی کرده چرا در راه رفع همین مشکلات صرفش نمی کنید؟!

اینها همه بوی منفعت طلبی های عده ای را می دهد که از سر بیکاری و نه دلسوزی برای مردم، به این طرف و آن طرف سرک می کشند و اگر راست می گویند چرا مثل جوانان جهادگر، خود بیل و کلنگ در دست نمی گیرند تا گوشه ای از این همه خرابی در کشور را مرمت کنند؟!

بعد از رفتنشان از شهرها و به قول خودشان آشنایی مردم با مشکلاتشان کدام مشکلشان رفع شده و چه گلی به سر مردم زده اند که حالا اردوکشی می کنند و به این شهر و آن شهر می روند؟ انصاف بدهید ایده این کار از پایه تمسخر آمیز و بیهوده بوده تا چه رسد به اجرای آن چرا که مردم ما به خوبی با مشکلاتشان آشنا هستند تنها راه رفعشان را نمی دانند که آن هم دست مسئولان است!

رصد نیوز

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “کاروان “حفاظت از منافع ملت” ؛ دایه های مهربان تر از مادر!”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close